Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Sizz website
Opdrachtgever:
RTL/Vodafone
Bureau:
Lukkien
Datum eerste publicatie:
03/02/2011
url:
http://www.sizz.nl
Categorie:
Website
Design

Credits

Concept:
Patrick Fransz, Koen van Esterik, Henny Jansen
Art Direction / Design:
Patrick Fransz, Koen van Esterik
Copy / Redactie:
Evelien Nederhoed, Petra Vollinga
Interaction Design:
Patrick Fransz, Koen van Esterik, Dahn Nguyen
Technische realisatie:
Janneke Janssen, Lars van de Kerkhof, Michiel de Jong, Dahn Nguyen
Account:
Anique Kampschreur, Leila Mulder, Henny Jansen
Verantwoordelijk bij klant:
Frank Meijer, Laurens Penninks, Sandra Smits


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Mobiele communicatie lijkt speciaal uitgevonden te zijn voor de zelfstandige vrouw met een druk bestaan. De telefoon is haar levenslijn. Ze gebruikt ‘m vooral om te bellen en te sms-en, want communicatie is voor haar van heel groot belang. Het belangrijkste inzicht is dat er nog veel te winnen valt als het gaat om maximaal gebruik van de mobiele telefoon. Uit onderzoek is gebleken dat mensen maar gering gebruik maken van alle mogelijkheden van hun telefoon. Ze voelen een drempel om zich echt te verdiepen in wat er kan en vooral hoe je daar toegang tot krijgt. Daarom hebben we bij Sizz van de communicatie en de prijsstelling tot het gebruik, bij alles nagedacht over toegankelijkheid en goede service. Dat begint al bij de site. Bovendien willen we het vooral leuk maken en dat is precies waar RTL goed in is. Dit komt samen in een prettige, intuïtieve website die conversie en informatie op een ideale manier combineert.
Voor/over product of dienst
Sizz is een nieuwe mobiele provider en is een samenwerking tussen RTL Nederland en Vodafone. Dankzij deze bundeling van krachten ontstaat een nieuw merk dat zeer nauw aansluit bij de behoefte van de gemiddelde consument. Sizz maakt mobiele communicatie makkelijk en leuk.
Doelgroep(en)
Sizz is er speciaal voor de moderne vrouw tussen de 24 en 34 jaar.


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
Mobiele communicatie lijkt speciaal uitgevonden te zijn voor de zelfstandige vrouw met een druk bestaan. De telefoon is haar levenslijn. Ze gebruikt ‘m vooral om te bellen en te sms-en, want communicatie is voor haar van heel groot belang. Het belangrijkste inzicht is dat er nog veel te winnen valt als het gaat om maximaal gebruik van de mobiele telefoon. Uit onderzoek is gebleken dat mensen maar gering gebruik maken van alle mogelijkheden van hun telefoon. Ze voelen een drempel om zich echt te verdiepen in wat er kan en vooral hoe je daar toegang tot krijgt. Daarom hebben we bij Sizz van de communicatie en de prijsstelling tot het gebruik, bij alles nagedacht over toegankelijkheid en goede service. Dat begint al bij de site. Bovendien willen we het vooral leuk maken en dat is precies waar RTL goed in is. Dit komt samen in een prettige, intuïtieve website die conversie en informatie op een ideale manier combineert.
Voor/over product of dienst
Sizz is een nieuwe mobiele provider en is een samenwerking tussen RTL Nederland en Vodafone. Dankzij deze bundeling van krachten ontstaat een nieuw merk dat zeer nauw aansluit bij de behoefte van de gemiddelde consument. Sizz maakt mobiele communicatie makkelijk en leuk.
Doelgroep(en)
Sizz is er speciaal voor de moderne vrouw tussen de 24 en 34 jaar.