Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Viva la Givolution
Opdrachtgever:
Ben & Jerry's
Bureau:
INDIE-Amsterdam
Datum eerste publicatie:
19/04/2010
url:
http://www.givolution.nl
Categorie:
Online Campagne
Crossmedia

Credits

Concept:
Lode Schaeffer, Gabriel McIntyre, Boyd Coyner, Elena Simons, Lysbeth Bijlstra
Art Direction / Design:
mrmister, Harm Jan van der Mark en Waldo Creative Concepts
Copy / Redactie:
Lode Schaeffer, Lysbeth Bijlstra, Merel den Broeder
Interaction Design:
mr mister / RDnA
Technische realisatie:
RDnA, Natwerk, Apenkooi
Account:
Sabien Smit, Mark Aink
Verantwoordelijk bij klant:
Madelon van der Tol, Marieke de Goeij, Kirsten Wegener-Toeset


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
De Givolution is een cross-mediaal campagneplatform voor Ben&Jerry's, waarbij alle verschillende acties en campagne-elementen ervoor zorgen dat, naast Ben&Jerry's, ook anderen profiteren van de campagne.
Voor/over product of dienst
Ben&Jerry's premium ijs. Vanaf de oprichting in 1978 heeft het merk de missie om het lekkerste ijs te koppelen aan een positieve bijdrage in de maatschappij.
Doelgroep(en)
Kosmopolieten en postmaterialisten; bewuste en kritische consumenten die merken kiezen waarmee zij, dmv hun aankoopgedrag, een positieve bijdrage kunnen aan een betere toekomst.


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
De Givolution is een cross-mediaal campagneplatform voor Ben&Jerry's, waarbij alle verschillende acties en campagne-elementen ervoor zorgen dat, naast Ben&Jerry's, ook anderen profiteren van de campagne.
Voor/over product of dienst
Ben&Jerry's premium ijs. Vanaf de oprichting in 1978 heeft het merk de missie om het lekkerste ijs te koppelen aan een positieve bijdrage in de maatschappij.
Doelgroep(en)
Kosmopolieten en postmaterialisten; bewuste en kritische consumenten die merken kiezen waarmee zij, dmv hun aankoopgedrag, een positieve bijdrage kunnen aan een betere toekomst.