Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
GUHL viert haar 30e verjaardag
Opdrachtgever:
KAO Brands - GUHL
Bureau:
Zed digital / ZenithOptimedia
Datum eerste publicatie:
19/06/2010
url:
http://www.guhl30jaar.nl/
Categorie:
Crossmedia
Media-Inzet
Design

Credits

Concept:
Marcel Hellemons, Martijn Tonneyck, Simone Bijvoet, Iris de Hoog, Frouke Ridder
Art Direction / Design:
Marcel Hellemons
Copy / Redactie:
Marcel Hellemons
Interaction Design:
Marcel Hellemons, Jord Sloeserwij
Technische realisatie:
Marcel Hellemons, Bart den Hertog
Account:
Jord Sloeserwij
Verantwoordelijk bij klant:
Frouke Ridder


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
GUHL bestaat dertig jaar in Nederland. Dit jubileum kan natuurlijk niet onopgemerkt blijven. Maar hoe maken we deze boodschap ook relevant voor de doelgroep? De eigen 30e verjaardag is voor vrouwen zeker een bijzondere mijlpaal. ZenithOptimedia omarmde dit gegeven als uitgangspunt, om zo de boodschap relevant te maken.
Voor/over product of dienst
GUHL verrijkt Nederland al 30 jaar met haarverzorging van hoge kwaliteit; innovatieve producten op basis van het beste dat de natuur te bieden heeft. De kracht van 30 jaar uit zich daarbij in de onderscheidende vakkennis van de GUHL Haarexperts. Deze kracht is de combinatie van ervaring, inspiratie en innovatie. De kracht van 30 is ook de natuurlijke kracht van de ingrediënten die de producten van GUHL zo bijzonder maken.

GUHL onderscheidt zich van de concurrentie door niet te focussen op alleen het uiterlijk en begrijpt ook dat het leven van haar doelgroep niet alleen daarom draait.
Doelgroep(en)
Vrouwen in de leeftijd van 20-40 jaar, met voor deze campagne een speciale focus op vrouwen rond 30 jaar. Echter op zo'n manier dat ook een bredere doelgroep met de campagne kan meeleven.

Onderzoek wijst uit dat de GUHLvrouw midden in het leven staat. Ze heeft vele verschillende interesses en is heel actief. De GUHL vrouw leest graag. Ook geeft zij graag haar mening en heeft ze de behoefte om uiting aan haar identiteit te geven (bron: Z'Insights).


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
GUHL bestaat dertig jaar in Nederland. Dit jubileum kan natuurlijk niet onopgemerkt blijven. Maar hoe maken we deze boodschap ook relevant voor de doelgroep? De eigen 30e verjaardag is voor vrouwen zeker een bijzondere mijlpaal. ZenithOptimedia omarmde dit gegeven als uitgangspunt, om zo de boodschap relevant te maken.
Voor/over product of dienst
GUHL verrijkt Nederland al 30 jaar met haarverzorging van hoge kwaliteit; innovatieve producten op basis van het beste dat de natuur te bieden heeft. De kracht van 30 jaar uit zich daarbij in de onderscheidende vakkennis van de GUHL Haarexperts. Deze kracht is de combinatie van ervaring, inspiratie en innovatie. De kracht van 30 is ook de natuurlijke kracht van de ingrediënten die de producten van GUHL zo bijzonder maken.

GUHL onderscheidt zich van de concurrentie door niet te focussen op alleen het uiterlijk en begrijpt ook dat het leven van haar doelgroep niet alleen daarom draait.
Doelgroep(en)
Vrouwen in de leeftijd van 20-40 jaar, met voor deze campagne een speciale focus op vrouwen rond 30 jaar. Echter op zo'n manier dat ook een bredere doelgroep met de campagne kan meeleven.

Onderzoek wijst uit dat de GUHLvrouw midden in het leven staat. Ze heeft vele verschillende interesses en is heel actief. De GUHL vrouw leest graag. Ook geeft zij graag haar mening en heeft ze de behoefte om uiting aan haar identiteit te geven (bron: Z'Insights).


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
GUHL bestaat dertig jaar in Nederland. Dit jubileum kan natuurlijk niet onopgemerkt blijven. Maar hoe maken we deze boodschap ook relevant voor de doelgroep? De eigen 30e verjaardag is voor vrouwen zeker een bijzondere mijlpaal. ZenithOptimedia omarmde dit gegeven als uitgangspunt, om zo de boodschap relevant te maken.
Voor/over product of dienst
GUHL verrijkt Nederland al 30 jaar met haarverzorging van hoge kwaliteit; innovatieve producten op basis van het beste dat de natuur te bieden heeft. De kracht van 30 jaar uit zich daarbij in de onderscheidende vakkennis van de GUHL Haarexperts. Deze kracht is de combinatie van ervaring, inspiratie en innovatie. De kracht van 30 is ook de natuurlijke kracht van de ingrediënten die de producten van GUHL zo bijzonder maken.

GUHL onderscheidt zich van de concurrentie door niet te focussen op alleen het uiterlijk en begrijpt ook dat het leven van haar doelgroep niet alleen daarom draait.
Doelgroep(en)
Vrouwen in de leeftijd van 20-40 jaar, met voor deze campagne een speciale focus op vrouwen rond 30 jaar. Echter op zo'n manier dat ook een bredere doelgroep met de campagne kan meeleven.

Onderzoek wijst uit dat de GUHLvrouw midden in het leven staat. Ze heeft vele verschillende interesses en is heel actief. De GUHL vrouw leest graag. Ook geeft zij graag haar mening en heeft ze de behoefte om uiting aan haar identiteit te geven (bron: Z'Insights).