Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Shell Muziekweken
Opdrachtgever:
Shell
Bureau:
BrandBase
Datum eerste publicatie:
25/02/2011
url:
http://www.shellmuziekweken.nl/
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Marvin Pupping & Gilles Heybroek
Art Direction / Design:
Edwin Servaas
Account:
Gilles Heybroek & Inge Overtoom
Verantwoordelijk bij klant:
Duco Hoen & Chris Moorman


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
De Shell MuziekWeken. Gedurende 12 weken kregen klanten van Shell bij elke tankbeurt van 25 liter en meer een kaartje met actiecode. Hiermee konden zij gratis een muziektrack downloaden en voor ?€ 3,50 extra zelfs een heel album aanschaffen. Naast het weggeven van gratis nummers organiseerde Shell ook drie gratis concerten op verschillende benzinestations. De Nederlandse topacts VanVelzen, Do en Moke gaven voor telkens honderd Shell-klanten, fans en buurtgenoten een intiem en super exclusief optreden.
Doelgroep(en)
Klanten Shell