Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Samsung Galaxy Tab - Ideas In Movement
Opdrachtgever:
Samsung Mobile NL
Bureau:
Make Amsterdam
Datum eerste publicatie:
01/11/2010
url:
http://www.ideasinmovement.nl/
Categorie:
Online Campagne
Media-Inzet
Social Media

Credits

Concept:
Dylan Ingham, Barnaby Irish, Rocco Stallvord
Art Direction / Design:
Dylan Ingham, Barnaby Irish
Copy / Redactie:
Dylan Ingham, Olaf Zwetsloot, Mike van Ham
Interaction Design:
Barnaby Irish
Technische realisatie:
Barnaby Irish
Account:
Dylan Ingham, Hanna Larsson
Verantwoordelijk bij klant:
Dylan Ingham


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Een aantal bekende internetters leren spelenderwijs de Galaxy Tab kennen, nemen hem mee naar het park, naar het cafe en slapen ermee.
Na een aantal dagen gaat het experiment echt van start. De bekende internetters ontwikkelen een idee. Dat idee kan van alles zijn: een fotoserie, soundtrack, ontwerp, artikel, combinatie hiervan, iets nieuws. Hoe simpeler, hoe beter.
De bekende internetters krijgen een week om het idee te ontwikkelen en uit te voeren. Aan het eind van de week selecteren ze een opvolger uit hun netwerk die ook een Galaxy Tab een week krijgt om met het originele idee aan de haal te gaan.
De deelnemers mogen de Galaxy Tab houden maar ontvangen geen geld voor hun bijdrage.
In totaal zijn er drie opvolgers per keten. Na een maand zijn alle creaties voltooid en worden ze gepresenteerd op een expositie.
Voor/over product of dienst
De Samsung Galaxy Tab is een luxe tablet toestel.

Bellen, video-conferencing, multi-tasken, Flash-sites en een 7-inch touchscreen bieden de gebruiker maximale connectiviteit on the go. De Samsung Galaxy Tab is bovendien handzaam en kan makkelijk in je zak.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen van 20 tot 40 jaar.
Iedereen die een actief leven 'on the go ' heeft en geïnteresseerd is in de voordelen van de Samsung Galaxy Tab. Zoals ondernemers, creatieve Industrie, jonge moeders, Web Tech specialisten, Savvy Gepensioneerden.


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Een aantal bekende internetters leren spelenderwijs de Galaxy Tab kennen, nemen hem mee naar het park, naar het cafe en slapen ermee.
Na een aantal dagen gaat het experiment echt van start. De bekende internetters ontwikkelen een idee. Dat idee kan van alles zijn: een fotoserie, soundtrack, ontwerp, artikel, combinatie hiervan, iets nieuws. Hoe simpeler, hoe beter.
De bekende internetters krijgen een week om het idee te ontwikkelen en uit te voeren. Aan het eind van de week selecteren ze een opvolger uit hun netwerk die ook een Galaxy Tab een week krijgt om met het originele idee aan de haal te gaan.
De deelnemers mogen de Galaxy Tab houden maar ontvangen geen geld voor hun bijdrage.
In totaal zijn er drie opvolgers per keten. Na een maand zijn alle creaties voltooid en worden ze gepresenteerd op een expositie.
Voor/over product of dienst
De Samsung Galaxy Tab is een luxe tablet toestel.

Bellen, video-conferencing, multi-tasken, Flash-sites en een 7-inch touchscreen bieden de gebruiker maximale connectiviteit on the go. De Samsung Galaxy Tab is bovendien handzaam en kan makkelijk in je zak.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen van 20 tot 40 jaar.
Iedereen die een actief leven 'on the go ' heeft en geïnteresseerd is in de voordelen van de Samsung Galaxy Tab. Zoals ondernemers, creatieve Industrie, jonge moeders, Web Tech specialisten, Savvy Gepensioneerden.


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Een aantal bekende internetters leren spelenderwijs de Galaxy Tab kennen, nemen hem mee naar het park, naar het cafe en slapen ermee.
Na een aantal dagen gaat het experiment echt van start. De bekende internetters ontwikkelen een idee. Dat idee kan van alles zijn: een fotoserie, soundtrack, ontwerp, artikel, combinatie hiervan, iets nieuws. Hoe simpeler, hoe beter.
De bekende internetters krijgen een week om het idee te ontwikkelen en uit te voeren. Aan het eind van de week selecteren ze een opvolger uit hun netwerk die ook een Galaxy Tab een week krijgt om met het originele idee aan de haal te gaan.
De deelnemers mogen de Galaxy Tab houden maar ontvangen geen geld voor hun bijdrage.
In totaal zijn er drie opvolgers per keten. Na een maand zijn alle creaties voltooid en worden ze gepresenteerd op een expositie.
Voor/over product of dienst
De Samsung Galaxy Tab is een luxe tablet toestel.

Bellen, video-conferencing, multi-tasken, Flash-sites en een 7-inch touchscreen bieden de gebruiker maximale connectiviteit on the go. De Samsung Galaxy Tab is bovendien handzaam en kan makkelijk in je zak.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen van 20 tot 40 jaar.
Iedereen die een actief leven 'on the go ' heeft en geïnteresseerd is in de voordelen van de Samsung Galaxy Tab. Zoals ondernemers, creatieve Industrie, jonge moeders, Web Tech specialisten, Savvy Gepensioneerden.