Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Stel dat jij...in je toekomst kan kijken
Opdrachtgever:
De Haagse Hogeschool
Bureau:
dpdk
Datum eerste publicatie:
22/01/2010
url:
http://www.dpdk.nl/steldatjij
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Pim van Helten, David Schotting
Art Direction / Design:
Anouk van de Sande, Amanda van Noordenne, Eline Deutekom, David Schotting
Copy / Redactie:
Eva Smitt
Interaction Design:
Santi Jansen
Technische realisatie:
Kees Verburg, Bart Blok, Antwan van der Mooren, Stephan de Bruin
Account:
Pim van Helten, Iris Versluis
Verantwoordelijk bij klant:
Anne Marie Schuster, Macha Westgeest, Sandy Holling


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
De Haagse Hogeschool wil meer scholieren trekken naar de open dag(en). Met de online campagne die aansluit op het thema: ‘Stel dat jij…’, kijken de scholieren in de toekomst. Zo ontdekken zij het aanbod van de hogeschool en verkennen Den Haag als studiestad.
Scholieren maken via de actiesite een ‘Haags Plan’ waarop zij het programma voor hun open dag plannen. Zij stippelen een route uit langs hot spots in Den Haag, plannen rondleidingen op de hogeschool en kunnen een afspraak maken met een keuzecoach. Scholieren die zich aanmelden via Hyves, zien direct toekomstige studiegenoten en welke vrienden naar de open dag gaan.
Voor/over product of dienst
De Haagse Hogeschool heeft vier vestigingen: hoofdvestiging Johanna Westerdijkplein in Den Haag, Vestiging Laan van Poot in Den Haag, vestiging Zoetermeer en vestiging Delft (voorheen Vestiging Rijswijk) en biedt een ruim aanbod hbo-opleidingen, masteropleidingen en post-hbo opleidingen en trainingen.
Doelgroep(en)
+ Middelbare scholieren van 13-18 jaar.
+ Focus op scholieren in de regio Haaglanden/Zuid-Holland.