Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Healthy Food (Fitte Helden)
Bureau:
Beyond Reality BV / Cartamundi Turnhout NV
Datum eerste publicatie:
01/10/2010
url:
http://www.delhaize.be/healthyfood
Categorie:
Innovation
Crossmedia
Game

Credits

Concept:
Steven Nietvelt (Cartamundi Turnhout NV) & Jeroen Mol (Beyond Reality BV)
Art Direction / Design:
Katrien Sabbe & Ronald Meijers
Copy / Redactie:
Marco van Haaften
Interaction Design:
Sam Baas
Technische realisatie:
Sam Baas
Account:
Marco van Haaften
Verantwoordelijk bij klant:
Michel Choquet


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Het HealthyFood project was een loyaliteits- en imagocampagne bij de Belgische supermarktketen Delhaize. De campagne werd ondersteund door het Belgisch Olympisch Comité. Bijzonder aan deze campagne was dat er geen licensed property is gebruikt.
Consumenten konden een verzameldoos kopen. In deze doos zat een poster, spelregels en een draaischijf. Bij elke 20,- kreeg de consument een pakje met 4 kaartjes en 1 stickervel. De 4 kaartjes konden worden gebruikt voor een offline spel en voor het online spel.

Op de campagnesite konden bezoekers tot 5 eigen avatars maken. Elke avatar moest in 21 virtuele dagen goed en gevarieerd eten en natuurlijk sporten. Een coach gaf commentaar op en punten voor het gekozen eten. Bij genoeg punten kreeg de avatar nieuw kleding of coole spullen. Hierdoor konden de avatars qua uiterlijk aangepast worden.

In plaats van het invoeren van codes op de kaartjes, konden de bezoekers ook het kaartje aan de webcam tonen om deze dan op magische wijze te herkennen en hiermee de avatar te voeden of de sport te bepalen. In onze software waren alle 144 kaartjes te herkennen.
Voor/over product of dienst
Loyaliteits- en imagocampagne voor Delhaize. De campagne werd ondersteund door het Belgisch Olympisch Comité.
Doelgroep(en)
Kinderen 7 tot 14 jaar.


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Het HealthyFood project was een loyaliteits- en imagocampagne bij de Belgische supermarktketen Delhaize. De campagne werd ondersteund door het Belgisch Olympisch Comité. Bijzonder aan deze campagne was dat er geen licensed property is gebruikt.
Consumenten konden een verzameldoos kopen. In deze doos zat een poster, spelregels en een draaischijf. Bij elke 20,- kreeg de consument een pakje met 4 kaartjes en 1 stickervel. De 4 kaartjes konden worden gebruikt voor een offline spel en voor het online spel.

Op de campagnesite konden bezoekers tot 5 eigen avatars maken. Elke avatar moest in 21 virtuele dagen goed en gevarieerd eten en natuurlijk sporten. Een coach gaf commentaar op en punten voor het gekozen eten. Bij genoeg punten kreeg de avatar nieuw kleding of coole spullen. Hierdoor konden de avatars qua uiterlijk aangepast worden.

In plaats van het invoeren van codes op de kaartjes, konden de bezoekers ook het kaartje aan de webcam tonen om deze dan op magische wijze te herkennen en hiermee de avatar te voeden of de sport te bepalen. In onze software waren alle 144 kaartjes te herkennen.
Voor/over product of dienst
Loyaliteits- en imagocampagne voor Delhaize. De campagne werd ondersteund door het Belgisch Olympisch Comité.
Doelgroep(en)
Kinderen 7 tot 14 jaar.


Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
Het HealthyFood project was een loyaliteits- en imagocampagne bij de Belgische supermarktketen Delhaize. De campagne werd ondersteund door het Belgisch Olympisch Comité. Bijzonder aan deze campagne was dat er geen licensed property is gebruikt.
Consumenten konden een verzameldoos kopen. In deze doos zat een poster, spelregels en een draaischijf. Bij elke 20,- kreeg de consument een pakje met 4 kaartjes en 1 stickervel. De 4 kaartjes konden worden gebruikt voor een offline spel en voor het online spel.

Op de campagnesite konden bezoekers tot 5 eigen avatars maken. Elke avatar moest in 21 virtuele dagen goed en gevarieerd eten en natuurlijk sporten. Een coach gaf commentaar op en punten voor het gekozen eten. Bij genoeg punten kreeg de avatar nieuw kleding of coole spullen. Hierdoor konden de avatars qua uiterlijk aangepast worden.

In plaats van het invoeren van codes op de kaartjes, konden de bezoekers ook het kaartje aan de webcam tonen om deze dan op magische wijze te herkennen en hiermee de avatar te voeden of de sport te bepalen. In onze software waren alle 144 kaartjes te herkennen.
Voor/over product of dienst
Loyaliteits- en imagocampagne voor Delhaize. De campagne werd ondersteund door het Belgisch Olympisch Comité.
Doelgroep(en)
Kinderen 7 tot 14 jaar.