Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Talk of Tomorrow | Join the conversation
Opdrachtgever:
Tilburg University - Tilburg School of Economics and Management
Bureau:
dpdk
Datum eerste publicatie:
01/09/2010
url:
http://www.dpdk.nl/talkoftomorrow
Categorie:
Social Media
Online Campagne

Credits

Concept:
Eline Deutekom (dpdk), Pim van Helten, David Schotting, Michiel van Roon
Art Direction / Design:
Eline Deutekom (dpdk), Anouk van de Sande
Copy / Redactie:
Noortje Offreins
Interaction Design:
Harmen van Balen
Technische realisatie:
Rolf Vreijdenberger, Mathijs Meijer, Oskar van Velden, Szenia Zadvornykh, Thomas Brekelmans, Stephan de Bruin, Tom Lous
Account:
Pim van Helten, Paul Josephus Jitta


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Talk of Tomorrow is een wereldwijde wervingscampagne van Tilburg University gericht op studenten. Op de website kunnen bezoekers inloggen met hun social media profiel; Hyves, Facebook, Twitter en RenRen en direct deelnemen aan discussies die maatschappij, universiteit en curriculum gerelateerd zijn. Bezoekers kunnen trends analyseren en ambitieuze sprekers verdienen badges. Door de status die deze deelnemers opbouwen krijgt Tilburg University de ware visionairs in beeld en kan zij deze deelnemers gericht werven voor één van de drie studies: International Business Administration, Economics en Econometrics & Operations Research.
Voor/over product of dienst
Tilburg University staat al meer dan tachtig jaar garant voor hoge kwaliteit van onderzoek en onderwijs. Zij zijn specialist in mens- en maatschappij wetenschappen en willen een structurele bijdrage leveren aan de samenleving onder het motto: Understanding Society.
Doelgroep(en)
+ Studenten 18-21 jaar.
+ High school afgestudeerden en eerstejaars studenten aan universiteit.
+ Internationaal en multicultureel met focus op Europa en Azië.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Talk of Tomorrow is een wereldwijde wervingscampagne van Tilburg University gericht op studenten. Op de website kunnen bezoekers inloggen met hun social media profiel; Hyves, Facebook, Twitter en RenRen en direct deelnemen aan discussies die maatschappij, universiteit en curriculum gerelateerd zijn. Bezoekers kunnen trends analyseren en ambitieuze sprekers verdienen badges. Door de status die deze deelnemers opbouwen krijgt Tilburg University de ware visionairs in beeld en kan zij deze deelnemers gericht werven voor één van de drie studies: International Business Administration, Economics en Econometrics & Operations Research.
Voor/over product of dienst
Tilburg University staat al meer dan tachtig jaar garant voor hoge kwaliteit van onderzoek en onderwijs. Zij zijn specialist in mens- en maatschappij wetenschappen en willen een structurele bijdrage leveren aan de samenleving onder het motto: Understanding Society.
Doelgroep(en)
+ Studenten 18-21 jaar.
+ High school afgestudeerden en eerstejaars studenten aan universiteit.
+ Internationaal en multicultureel met focus op Europa en Azië.