Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Fruitalizer, geintegreerde campagne
Opdrachtgever:
GroentenFruit Bureau
Bureau:
Do Company
Datum eerste publicatie:
18/10/2010
url:
http://www.datzieterlekkeruit.nl
Categorie:
Crossmedia
Website

Credits

Concept:
Ben Bergsma, Hans Dekker, Merijn Kalden en Marcel van Kleeff
Art Direction / Design:
Ben Bergsma, Merijn Kalden, Dave Valk (Supersteil), Joris Dommels(C41)
Copy / Redactie:
Hans Dekker, Marcel van Kleeff
Interaction Design:
Dave Valk (Supersteil)
Technische realisatie:
Hans Dekker, Supersteil
Account:
Marga Jordaans, Saskia Kortman
Verantwoordelijk bij klant:
Silvia van den Aardweg


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Dit project is voor een belangrijk deel tot stand gekomen door belangeloze inzet en medewerking van verschillende media exploitanten en communicatie-professionals. Dit om deze activiteit met een belangrijk maatschappelijk doel (project: KidsVitaal/GroentenFruit Bureau) te kunnen realiseren. Misschien was het ook wel vanwege dit aspect dat alle partijen zeer gedreven hebben samengewerkt en dat het project daarom ook zo goed, maar vooral ook zo inspirerend tot stand is gekomen. Een extra kroon op het werk daarom dat de campagne ook zo goed door de doelgroep is ontvangen.
Voor/over product of dienst
KidsVitaal beweegt 7 tot en met 12 jarigen tot een gezonde leefstijl (m.n. op het gebied van voeding en beweging) door expertise, middelen en mediaruimte ter beschikking te stellen voor de ondersteuning van de communicatie van bestaande en nieuwe projecten. Voor deze case is door KidsVitaal een samenwerking gezocht met GroentenFruit Bureau. GroentenFruit Bureau is het marketingcommunicatiebureau voor en namens de Nederlandse groente- en fruitsector. Met gerichte campagnes wordt het imago van groenten en fruit versterkt en de consumptie ervan bevorderd. GroentenFruit Bureau wil een concrete bijdrage leveren aan de volksgezondheid door het stimuleren van de consumptie van de dagelijkse aanbeveling van 2x2 (2 ons groenten en 2 keer fruit).
Doelgroep(en)
Primaire doelgroep: kinderen van 7-12 jaar
Secundair: kinderen van 4-7 jaar
Tertiair: ouders van kinderen van 4-12 jaar


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Dit project is voor een belangrijk deel tot stand gekomen door belangeloze inzet en medewerking van verschillende media exploitanten en communicatie-professionals. Dit om deze activiteit met een belangrijk maatschappelijk doel (project: KidsVitaal/GroentenFruit Bureau) te kunnen realiseren. Misschien was het ook wel vanwege dit aspect dat alle partijen zeer gedreven hebben samengewerkt en dat het project daarom ook zo goed, maar vooral ook zo inspirerend tot stand is gekomen. Een extra kroon op het werk daarom dat de campagne ook zo goed door de doelgroep is ontvangen.
Voor/over product of dienst
KidsVitaal beweegt 7 tot en met 12 jarigen tot een gezonde leefstijl (m.n. op het gebied van voeding en beweging) door expertise, middelen en mediaruimte ter beschikking te stellen voor de ondersteuning van de communicatie van bestaande en nieuwe projecten. Voor deze case is door KidsVitaal een samenwerking gezocht met GroentenFruit Bureau. GroentenFruit Bureau is het marketingcommunicatiebureau voor en namens de Nederlandse groente- en fruitsector. Met gerichte campagnes wordt het imago van groenten en fruit versterkt en de consumptie ervan bevorderd. GroentenFruit Bureau wil een concrete bijdrage leveren aan de volksgezondheid door het stimuleren van de consumptie van de dagelijkse aanbeveling van 2x2 (2 ons groenten en 2 keer fruit).
Doelgroep(en)
Primaire doelgroep: kinderen van 7-12 jaar
Secundair: kinderen van 4-7 jaar
Tertiair: ouders van kinderen van 4-12 jaar