Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
#DeloitteWish
Opdrachtgever:
Deloitte
Bureau:
Maximum
Datum eerste publicatie:
31/12/2010
url:
http://www.werkenbijdeloitte.nl/deloittewish
Categorie:
Media-Inzet
Innovation

Credits

Technische realisatie:
Sjuul Valkenburg, Maarten vliegenthart
Account:
Jeroen Waterreus
Verantwoordelijk bij klant:
Roos van Vugt (Deloitte), Wouter van Voorst tot Voorst


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Deloitte profileert zich in haar arbeidsmarktcampagne richting studenten met de belofte ‘de beste start van je carrière’. Aan het einde van 2010 wilde Deloitte studenten graag op een ludieke manier een gelukkig nieuwjaar wensen, of eigenlijk: een geweldige carrièrestart in 2011.
Maximum bedacht een spectaculaire eindejaarsactie, waarmee iedereen in Nederland (en zelfs daarbuiten) in de gelegenheid werd gesteld een persoonlijke nieuwjaarswens levensgroot op de Maastoren in Rotterdam te plaatsen.
Een innovatieve koppeling van Twitter met laserapparatuur maakte het mogelijk de nieuwjaarswensen op het hoofdkantoor van Deloitte te projecteren. Iedereen die via Twitter een nieuwjaarsgroet verstuurde en #DeloitteWish in het bericht zette, zag die boodschap terug op het hoogste kantoorgebouw van de Benelux (165m). De berichten konden worden gestuurd op 31 december en 1 januari, tussen 18 uur ’s avonds en 1 uur ’s nachts. Wie niet in staat was om de tweets ‘live’ te aanschouwen, kon via een webcam op werkenbijdeloitte.nl/deloittewish toch zijn persoonlijke wens voorbij zien komen.
Met deze sympathieke inhaakactie, waarin social en outdoor media gecombineerd werden, heeft Deloitte ervoor gezorgd dat haar (werkgevers)merk voor veel mensen aan een gelukkig nieuwjaar werd verbonden.
Voor/over product of dienst
(Werken bij) Deloitte
Doelgroep(en)
1: arbeidsmarktcommunicatie doelgroep (branden als innovatieve werkgever)
2: de eigen medewerkers en klanten (branden als innovatieve organisatie)
3: alle Nederlanders (en buitenlanders) die een nieuwjaarsgroet op innovatieve wijze op de Maastoren willen plaatsen (branden als innovatieve organisatie)


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Deloitte profileert zich in haar arbeidsmarktcampagne richting studenten met de belofte ‘de beste start van je carrière’. Aan het einde van 2010 wilde Deloitte studenten graag op een ludieke manier een gelukkig nieuwjaar wensen, of eigenlijk: een geweldige carrièrestart in 2011.
Maximum bedacht een spectaculaire eindejaarsactie, waarmee iedereen in Nederland (en zelfs daarbuiten) in de gelegenheid werd gesteld een persoonlijke nieuwjaarswens levensgroot op de Maastoren in Rotterdam te plaatsen.
Een innovatieve koppeling van Twitter met laserapparatuur maakte het mogelijk de nieuwjaarswensen op het hoofdkantoor van Deloitte te projecteren. Iedereen die via Twitter een nieuwjaarsgroet verstuurde en #DeloitteWish in het bericht zette, zag die boodschap terug op het hoogste kantoorgebouw van de Benelux (165m). De berichten konden worden gestuurd op 31 december en 1 januari, tussen 18 uur ’s avonds en 1 uur ’s nachts. Wie niet in staat was om de tweets ‘live’ te aanschouwen, kon via een webcam op werkenbijdeloitte.nl/deloittewish toch zijn persoonlijke wens voorbij zien komen.
Met deze sympathieke inhaakactie, waarin social en outdoor media gecombineerd werden, heeft Deloitte ervoor gezorgd dat haar (werkgevers)merk voor veel mensen aan een gelukkig nieuwjaar werd verbonden.
Voor/over product of dienst
(Werken bij) Deloitte
Doelgroep(en)
1: arbeidsmarktcommunicatie doelgroep (branden als innovatieve werkgever)
2: de eigen medewerkers en klanten (branden als innovatieve organisatie)
3: alle Nederlanders (en buitenlanders) die een nieuwjaarsgroet op innovatieve wijze op de Maastoren willen plaatsen (branden als innovatieve organisatie)