Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
SEAT 24 Uur Ibiza
Bureau:
Kumpany
Datum eerste publicatie:
18/08/2010
url:
http://www.24uuribiza.nl/
Categorie:
Crossmedia
Media-Inzet

Credits

Concept:
Ingrid Mesman, Joris van Ingen, Dimitri Michels
Art Direction / Design:
Joris van Ingen/Ingrid Mesman
Copy / Redactie:
Dimitri Michels
Interaction Design:
Alvaro Marquez
Technische realisatie:
Superheroes, Magic Bullet
Account:
Claudia Willekes
Verantwoordelijk bij klant:
Cecile Kemps, Lieke de Klein


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Beleef 24 uur Ibiza met SEAT en Armin van Buuren was het uitgangspunt van deze campagne, waarin we de SEAT Ibiza, Armin en het partyeiland Ibiza zowel on- als offline samenbrachten. Via social media riep Armin op een online video-based game te spelen, die doorliep in een echt event: 24 UUR IBIZA. In de game vloog je naar Ibiza, reed je in de Ibiza, ontmoette je Armin en moest je zijn platentas op tijd terugbrengen. Lukte dat, dan stonden er twee vliegtuigen klaar op Rotterdam Airport om je ook écht voor 24 uur naar Ibiza te brengen. De vraag was alleen welk toestel opsteeg...
Voor/over product of dienst
De samenwerking van SEAT en Armin van Buuren én de SEAT Ibiza in de spotlight zetten, met als doel om extra leads te genereren. Om de aandacht op de SEAT Ibiza te vestigen, was er een exclusief ‘Armin Approved’ accesoirepakket met de nadruk op Armin, sound en sportiviteit.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen, leeftijd 20-45 jaar
SEAT rijders en Vreemd merkrijders
Muziekliefhebbers
Armin-fans


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Beleef 24 uur Ibiza met SEAT en Armin van Buuren was het uitgangspunt van deze campagne, waarin we de SEAT Ibiza, Armin en het partyeiland Ibiza zowel on- als offline samenbrachten. Via social media riep Armin op een online video-based game te spelen, die doorliep in een echt event: 24 UUR IBIZA. In de game vloog je naar Ibiza, reed je in de Ibiza, ontmoette je Armin en moest je zijn platentas op tijd terugbrengen. Lukte dat, dan stonden er twee vliegtuigen klaar op Rotterdam Airport om je ook écht voor 24 uur naar Ibiza te brengen. De vraag was alleen welk toestel opsteeg...
Voor/over product of dienst
De samenwerking van SEAT en Armin van Buuren én de SEAT Ibiza in de spotlight zetten, met als doel om extra leads te genereren. Om de aandacht op de SEAT Ibiza te vestigen, was er een exclusief ‘Armin Approved’ accesoirepakket met de nadruk op Armin, sound en sportiviteit.
Doelgroep(en)
Mannen en vrouwen, leeftijd 20-45 jaar
SEAT rijders en Vreemd merkrijders
Muziekliefhebbers
Armin-fans