Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
TransFOAMation - John Frieda
Opdrachtgever:
John Frieda haarverzorging, Kao Brands Benelux
Bureau:
Urbanology
Datum eerste publicatie:
20/12/2010
url:
http://www.facebook.com/JohnFriedaNL
Categorie:
Social Media
Online Campagne

Credits

Concept:
Danny Brugman
Art Direction / Design:
Hanneke Heuker, Maaike Koster, Rick Bedijn
Copy / Redactie:
Rick Bedijn, Hanneke Heuker
Interaction Design:
Rick Bedijn, Maaike Koster
Technische realisatie:
Marjolijn Kamphuis
Account:
Danny Brugman, Inge Blokland
Verantwoordelijk bij klant:
Carlo Hagenaar, Moniek Provoost


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Ontwikkel een online campagne voor de nieuwste innovatie op haarkleuringsgebied; de Precision Foam Color van John Frieda. Dit nieuwe product zal een revolutie ontketenen op het gebied van de haarkleuring voor de consument.
Voor/over product of dienst
Precision Foam Colour van John Frieda is een nieuw product; de eerste premium permanente foam haarkleuring voor thuis van salon kwaliteit. Deze innovatieve niet-druppende foam is gemakkelijk door het haar te verdelen en zorgt voor een 100% volledige grijsdekking. Er zijn in totaal 20 verschillende kleurnuances verkrijgbaar.
Doelgroep(en)
(Jonge) vrouw in de leeftijd van 25 - 50 jaar die veel om haar uiterlijk geeft en het belangrijk vindt om er goed uit te zien. Ze zal niet zomaar een haarkleuring uit het schap pakken want vindt de kwaliteit hiervan zeer belangrijk. Het haar bepaalt namelijk voor een groot deel haar uiterlijk.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Ontwikkel een online campagne voor de nieuwste innovatie op haarkleuringsgebied; de Precision Foam Color van John Frieda. Dit nieuwe product zal een revolutie ontketenen op het gebied van de haarkleuring voor de consument.
Voor/over product of dienst
Precision Foam Colour van John Frieda is een nieuw product; de eerste premium permanente foam haarkleuring voor thuis van salon kwaliteit. Deze innovatieve niet-druppende foam is gemakkelijk door het haar te verdelen en zorgt voor een 100% volledige grijsdekking. Er zijn in totaal 20 verschillende kleurnuances verkrijgbaar.
Doelgroep(en)
(Jonge) vrouw in de leeftijd van 25 - 50 jaar die veel om haar uiterlijk geeft en het belangrijk vindt om er goed uit te zien. Ze zal niet zomaar een haarkleuring uit het schap pakken want vindt de kwaliteit hiervan zeer belangrijk. Het haar bepaalt namelijk voor een groot deel haar uiterlijk.