Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Philips Senso Touch 3D
Opdrachtgever:
Philips Consumer Lifestyle
Bureau:
INDG/Tribal DDB
Datum eerste publicatie:
15/12/2010
url:
http://www.usa.philips.com/c/mens-shaving/28704/cat/#/sensotouch
Categorie:
Interactieve TV & Online Video
Content

Credits

Concept:
INDG/Tribal DDB
Art Direction / Design:
INDG/Tribal DDB
Copy / Redactie:
Tribal DDB
Interaction Design:
INDG
Technische realisatie:
INDG
Account:
INDG/Tribal DDB
Verantwoordelijk bij klant:
Marco Roncaglio, Susan Vugts


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
De Philips SensoTouch 3D is een scheerapparaat boordevol techniek, voor de ultieme scheerervaring. Het innovatieve karakter van de shaver wordt doorvertaald in de online presentatie.
In plaats van de gebruikelijke productpresentatie koos Philips voor INDG's Product Experience (PEX™) platform waarmee merken hun visuele communicatie kunnen inrichten.
Voor de SensoTouch 3D Product Experience, kwam de nieuwste feature van het PEX™ framework - het toevoegen van interactief videomateriaal - goed van pas. Dit zorgt voor een unieke online belevenis. Door de geïntegreerde video - met autoplay functie - kan de bezoeker de productwaarden optimaal ervaren en groeit de merkvoorkeur. Het bijzondere is hierbij dat de getoonde shaver volledig in 3D is opgebouwd. Aan de hele productie is dus geen fotografie of live video te pas gekomen.
De SensoTouch 3D Product Experience is gelanceerd in de V.S. en wordt geleidelijk uitgerold in 23 landen, waaronder Nederland. Daarnaast wordt door middel van syndication de SensoTouch PEX™ doorgezet naar kanalen zoals Amazon.com.
Voor/over product of dienst
Philips Senso Touch 3D shaver
Doelgroep(en)
Internationaal hoger 25+ segment


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
De Philips SensoTouch 3D is een scheerapparaat boordevol techniek, voor de ultieme scheerervaring. Het innovatieve karakter van de shaver wordt doorvertaald in de online presentatie.
In plaats van de gebruikelijke productpresentatie koos Philips voor INDG's Product Experience (PEX™) platform waarmee merken hun visuele communicatie kunnen inrichten.
Voor de SensoTouch 3D Product Experience, kwam de nieuwste feature van het PEX™ framework - het toevoegen van interactief videomateriaal - goed van pas. Dit zorgt voor een unieke online belevenis. Door de geïntegreerde video - met autoplay functie - kan de bezoeker de productwaarden optimaal ervaren en groeit de merkvoorkeur. Het bijzondere is hierbij dat de getoonde shaver volledig in 3D is opgebouwd. Aan de hele productie is dus geen fotografie of live video te pas gekomen.
De SensoTouch 3D Product Experience is gelanceerd in de V.S. en wordt geleidelijk uitgerold in 23 landen, waaronder Nederland. Daarnaast wordt door middel van syndication de SensoTouch PEX™ doorgezet naar kanalen zoals Amazon.com.
Voor/over product of dienst
Philips Senso Touch 3D shaver
Doelgroep(en)
Internationaal hoger 25+ segment