Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
AXE HEAVEN ON EARTH
Opdrachtgever:
Axe Unilever
Bureau:
Media Republic/Ubiquity
Datum eerste publicatie:
10/02/2011
url:
http://heavenonearth.axe.nl/nl_NL/
Categorie:
Crossmedia
Social Media
Interactieve TV & Online Video
Online Campagne

Credits

Concept:
Arno van Rossum (CD) / Joko Jongmans
Art Direction / Design:
Rick Su / Guido van der Mark
Copy / Redactie:
Joko Jongmans / Shariff Nasr (regie)
Interaction Design:
Rick Su
Technische realisatie:
Chris Herrebrugh / Willem Doorman / Niels de Keizer / Michiel van der Plas
Account:
Doeke de Steur / Otto Barnard / Sylvia van den Hurk / Ann Kestens
Verantwoordelijk bij klant:
Arjan Baars / Klaas Sonck


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Storyline
Excite, de nieuwe geur van Axe is zó onweerstaanbaar, dat zelfs Engelen ervoor vallen. Drie van hen hebben hun intrek genomen in Heaven on Earth: een luxe villa waar zij vol smart wachten op de ideale man.   Concept Je kunt de Engelen twee weken lang, 24/7 en overal in de villa volgen. Zeven video streams geven je ‘ogen’ in alle kamers en interactieve polls en profielen van de Engelen op social networks brengen je live in contact met Victoria, Gaella en Isabella.   Je wordt als bezoeker met Halo’s beloond voor de tijd die je op de site doorbrengt. Ook het delen van content via social networks en het kopen van producten leveren Halo’s op, waarmee je camera’s en zelfs Skype calls met de Engelen vrijspeelt. Daarnaast kun je via Spotify muziek in de villa draaien en de Robo-cam bedienen, waarmee je écht overal in de villa kunt komen. Dagelijks mag één uitverkorene Heaven on Earth bezoeken om de Engelen te verleiden tijdens de Petrus-test. Deze test is uiteraard door iedereen live te volgen én te beïnvloeden. Degene die de test het beste doorstaat wint de ultieme sleep-over in Heaven on Earth. Zonder camera’s.
What happens in Heaven...stays in Heaven.
Voor/over product of dienst
Excite, de nieuwe fragrance van Axe.
Doelgroep(en)
Jongens in de leeftijd: 12-21
Jongens die op zoek zijn naar hun eigen stijl maar niet te veel willen opvallen binnen hun vriendengroep. Ze willen graag getypeerd worden als mannelijk en aantrekkelijk.


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Storyline
Excite, de nieuwe geur van Axe is zó onweerstaanbaar, dat zelfs Engelen ervoor vallen. Drie van hen hebben hun intrek genomen in Heaven on Earth: een luxe villa waar zij vol smart wachten op de ideale man.   Concept Je kunt de Engelen twee weken lang, 24/7 en overal in de villa volgen. Zeven video streams geven je ‘ogen’ in alle kamers en interactieve polls en profielen van de Engelen op social networks brengen je live in contact met Victoria, Gaella en Isabella.   Je wordt als bezoeker met Halo’s beloond voor de tijd die je op de site doorbrengt. Ook het delen van content via social networks en het kopen van producten leveren Halo’s op, waarmee je camera’s en zelfs Skype calls met de Engelen vrijspeelt. Daarnaast kun je via Spotify muziek in de villa draaien en de Robo-cam bedienen, waarmee je écht overal in de villa kunt komen. Dagelijks mag één uitverkorene Heaven on Earth bezoeken om de Engelen te verleiden tijdens de Petrus-test. Deze test is uiteraard door iedereen live te volgen én te beïnvloeden. Degene die de test het beste doorstaat wint de ultieme sleep-over in Heaven on Earth. Zonder camera’s.
What happens in Heaven...stays in Heaven.
Voor/over product of dienst
Excite, de nieuwe fragrance van Axe.
Doelgroep(en)
Jongens in de leeftijd: 12-21
Jongens die op zoek zijn naar hun eigen stijl maar niet te veel willen opvallen binnen hun vriendengroep. Ze willen graag getypeerd worden als mannelijk en aantrekkelijk.


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Storyline
Excite, de nieuwe geur van Axe is zó onweerstaanbaar, dat zelfs Engelen ervoor vallen. Drie van hen hebben hun intrek genomen in Heaven on Earth: een luxe villa waar zij vol smart wachten op de ideale man.   Concept Je kunt de Engelen twee weken lang, 24/7 en overal in de villa volgen. Zeven video streams geven je ‘ogen’ in alle kamers en interactieve polls en profielen van de Engelen op social networks brengen je live in contact met Victoria, Gaella en Isabella.   Je wordt als bezoeker met Halo’s beloond voor de tijd die je op de site doorbrengt. Ook het delen van content via social networks en het kopen van producten leveren Halo’s op, waarmee je camera’s en zelfs Skype calls met de Engelen vrijspeelt. Daarnaast kun je via Spotify muziek in de villa draaien en de Robo-cam bedienen, waarmee je écht overal in de villa kunt komen. Dagelijks mag één uitverkorene Heaven on Earth bezoeken om de Engelen te verleiden tijdens de Petrus-test. Deze test is uiteraard door iedereen live te volgen én te beïnvloeden. Degene die de test het beste doorstaat wint de ultieme sleep-over in Heaven on Earth. Zonder camera’s.
What happens in Heaven...stays in Heaven.
Voor/over product of dienst
Excite, de nieuwe fragrance van Axe.
Doelgroep(en)
Jongens in de leeftijd: 12-21
Jongens die op zoek zijn naar hun eigen stijl maar niet te veel willen opvallen binnen hun vriendengroep. Ze willen graag getypeerd worden als mannelijk en aantrekkelijk.


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Storyline
Excite, de nieuwe geur van Axe is zó onweerstaanbaar, dat zelfs Engelen ervoor vallen. Drie van hen hebben hun intrek genomen in Heaven on Earth: een luxe villa waar zij vol smart wachten op de ideale man.   Concept Je kunt de Engelen twee weken lang, 24/7 en overal in de villa volgen. Zeven video streams geven je ‘ogen’ in alle kamers en interactieve polls en profielen van de Engelen op social networks brengen je live in contact met Victoria, Gaella en Isabella.   Je wordt als bezoeker met Halo’s beloond voor de tijd die je op de site doorbrengt. Ook het delen van content via social networks en het kopen van producten leveren Halo’s op, waarmee je camera’s en zelfs Skype calls met de Engelen vrijspeelt. Daarnaast kun je via Spotify muziek in de villa draaien en de Robo-cam bedienen, waarmee je écht overal in de villa kunt komen. Dagelijks mag één uitverkorene Heaven on Earth bezoeken om de Engelen te verleiden tijdens de Petrus-test. Deze test is uiteraard door iedereen live te volgen én te beïnvloeden. Degene die de test het beste doorstaat wint de ultieme sleep-over in Heaven on Earth. Zonder camera’s.
What happens in Heaven...stays in Heaven.
Voor/over product of dienst
Excite, de nieuwe fragrance van Axe.
Doelgroep(en)
Jongens in de leeftijd: 12-21
Jongens die op zoek zijn naar hun eigen stijl maar niet te veel willen opvallen binnen hun vriendengroep. Ze willen graag getypeerd worden als mannelijk en aantrekkelijk.