Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Brandsonsale.nl voor 3FM Serious Request
Opdrachtgever:
Brandsonsale.nl
Bureau:
The MOX Company
Datum eerste publicatie:
02/12/2011
url:
http://www.facebook.com/brandsonsale.nl
Categorie:
Young Talent

Credits



Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
Onze opdrachtgever wilde binnen een maand (december) zoveel mogelijk fans op Facebook en volgers op Twitter om naamsbekendheid te genereren. Als campagne hebben wij bedacht om voor elke nieuwe 'Like' en volger 10 cent te doneren aan 3FM Serious Request.
Voor/over product of dienst
Opdrachtgever brandsonsale.nl wilde in december knallend van start gaan met een grote social media-actie. Zij vroegen ons hoe zij de meeste 'Likes' en 'Followers' konden scoren en hoe zij deze nieuwe contacten het beste konden vasthouden. Na een brainstormsessie kwam het 'Likes voor Serious Request' als beste idee naar voren. De actie 3FM Serious Request is al meerdere jaren een groot succes en wij dachten door het gebruik van Facebook en Twitter hier op mee te kunnen liften: goed voor onze opdrachtgever en goed voor het goede doel!
Doelgroep(en)
Studenten. Omdat onze opdrachtgever het nieuwste soort merkkleding voor bodemprijzen verkocht was dat de ideale doelgroep. Omdat de 3FM Serious Request dezelfde doelgroep bereikt was de combinatie perfect te noemen.