Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
MoodFeeder
Datum eerste publicatie:
02/11/2013
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
Diewertje Baars, Marcel Loeffen, Jan Heij
Art Direction / Design:
Diewertje Baars, Marcel Loeffen, Jan Heij
Copy / Redactie:
Diewertje Baars, Marcel Loeffen, Jan Heij
Interaction Design:
Diewertje Baars, Marcel Loeffen, Jan Heij


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
Er zijn bij de winkels honderden verschillende spaaracties en kortingsacties. Deze willen we bundelen in een app. De gebruiker heeft dan alles bij elkaar. Maar dat is nog niet alles: De acties die je ontvangt van een winkel krijg je niet zomaar. Via Twitter en Facebook kan een winkel je mood - status / gedrag - uitlezen. Zo kan de winkelier de perfecte aanbieding voor jou maken op dat moment. Via de app zijn ook alle spaaracties gebundeld. De punten zijn deelbaar met vrienden. Perfect bijvoorbeeld voor de punten die je toch niet gebruikt.
Voor/over product of dienst
Je loopt door de stad. Via een update op Facebook of Twitter weten bedrijven in de omgeving jouw status. Zij kunnen op deze manier een geschikte aanbieding voor jou presenteren. De aanbiedingen zijn op jouw persoonlijke voorkeuren afgestemd. Ze zijn zo extra interessant voor jou als gebruiker. Het voordeel is dat je een actie krijgt die je ook nog eens voordeel oplevert. De actie kun je ook nog eens delen met je vrienden, want als gebruiker weet je eigenlijk als beste wat een vriend kan gebruiken.
Ook is het mogelijk om aan spaaracties mee te doen bij diverse winkels. De punten die je spaart zijn uitwisselbaar met andere gebruikers van de app. Zo kun je punten die je niet gebruikt ruilen met andere gebruikers. Op deze manier ontstaat er een sociale actie tussen de gebruikers.
Doelgroep(en)
Alle consumenten met een smartphone of tablet.