Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
T-Mobile - Spaarpunten
Opdrachtgever:
T-Mobile
Datum eerste publicatie:
27/01/2013
url:
http://www.t-mobile.nl/corporate/htdocs/page/over-t-mobile/warchild/warchild.aspx
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
Maak doneren persoonlijk.
Art Direction / Design:
Stefan Apswoude
Copy / Redactie:
Jaap Grolleman
Interaction Design:
Stefan Apswoude
Verantwoordelijk bij klant:
Stefan Apswoude, Jaap Grolleman


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
Alle T-Mobile gebruikers hebben een online spaarprogramma waarbij zij punten sparen. In ruil voor deze punten kunnen zij korting ontvangen op een nieuw toestel of gadgets kado krijgen. Het probleem is alleen dat je vaak veel punten nodig hebt en de gadgets dan nog vrij saai zijn. Daarom willen wij ze er op attenderen dat ze deze punten ook kunnen gebruiken om iets goeds te doen voor de samenleving. Door deze punten te doneren aan WarChild.
Voor/over product of dienst
WarChild helpt de oorlog uit het kind te halen.
Doelgroep(en)
Alle T-mobile gebruikers van Nederland.