Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Sleurhut
Opdrachtgever:
Willem de Kooning Academie
Bureau:
Willem de Kooning Academie
Datum eerste publicatie:
25/06/2012
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
MatsWilke
Art Direction / Design:
rubenvdijk
Copy / Redactie:
MatsWilke


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
De Alpha Cursus is een Christelijke stichting waarbij je vrijblijvend en onder het genot van een goede maaltijd kan praten over het geloof,
de zin van het leven, de politiek, etc. De doelgroep zijn vastgeroeste 40+ers die met hun vragen en gespreksonderwerpen niet bij hun vrienden terecht kunnen. Ze durven echter niet de stap te zetten om hun leven om te gooien.

Wanneer je niet lekker in je vel zit helpt de Alpha Cursus je weer op weg. Voor deze vastgeroeste doelgroep letterlijk. Deze actiewebsite is een voorproefje voor de Alpha cursus waar je nieuwe gesprekspartners ontmoet. Heb je zo’n goede gesprekspartner gevonden dat je gesprek het langst duurt van allemaal? Dan win je een reis om uit de sleur te komen. Heb je geen goede gesprekspartner gevonden? Probeer dan eens de Alpha cursus want daar staat iedereen open voor een goed gesprek.
Voor/over product of dienst
Het doel van de Alpha cursus is niet om mensen te overtuigen van het Christelijk geloof. Het dient slechts als basis. Ongelovigen of andere geïnteresseerden zijn net zo welkom. Daarom hebben we in deze campagne bewust niet het Christelijk geloof gecommuniceerd.
Doelgroep(en)
Vastgeroeste 40+ers. Wonen in de provincie en de rest van hun leven staat al vast. Dezelfde baan, dezelfde sportclub en dezelfde vriendengroep. Zij kunnen met hun vrienden niet praten over de onderwerpen waar ze zich mee bezig houden. Ze willen iets meer of iets anders maar durven niet de stap te zetten.