Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Technicus bij Defensie - Je moet het maar kunnen
Opdrachtgever:
Ministerie van Defensie
Bureau:
Steam / Maximum
Datum eerste publicatie:
03/05/2012
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Cyril Chermin, Maarten Kuipers, Martijn van der Werf (Steam)
Art Direction / Design:
Cyril Chermin, Martijn van der Werf (Steam)
Copy / Redactie:
Cyril Chermin (Steam)
Interaction Design:
Cyril Chermin (Steam)
Technische realisatie:
Maximum, Wenneker TV
Account:
Marco van Rookhuijzen, Sevina Stapert (Steam)
Verantwoordelijk bij klant:
Paul Klaessen
Overigen:
Gerben Kruk, Robert Vulkers, Wenneker TV


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Iedereen die wel eens sleutelt, zoekt op Marktplaats naar onderdelen. Dat is waar we Defensie-specifieke onderdelen (F16-voorwiel, pantservoertuig-motorblok of marineradar) tussen de 'gewone' auto/motor/brommer en telecomonderdelen aanbieden. De vermomde advertentie neemt de sleutelaar direct mee naar de wereld van de bijzondere techniek van Defensie.
Voor/over product of dienst
Werken bij Defensie in een technische functie.

Defensie staat voor vrede en veiligheid, in eigen land en daarbuiten. Om dit te bereiken hebben we vakmensen nodig. Vakmensen die onder bijzondere omstandigheden hun vak kunnen uitoefenen. Dat maakt Defensie tot een bijzondere werkgever.

Een technische functie bij Defensie is dus anders dan een technische functie bij elke andere werkgever, want je doet je werk altijd onder bijzondere omstandigheden en aan bijzonder materieel.
Doelgroep(en)
Primair
iedereen tussen 16 en 28 jaar, met diploma in technische richting en/of affiniteit met techniek. De opleidingsachtergrond varieert van vmbo tot havo en hbo/wo.

Secundair
influentials zoals ouders en decanen