Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Horizon
Opdrachtgever:
UPC
Bureau:
Tam Tam
Datum eerste publicatie:
12/09/2013
url:
http://www.upc.nl/horizon/
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Dimi Albers, Japie Stoppelenburg en Tui Six
Art Direction / Design:
Japie Stoppelenburg, Julius Simon, Tom Lawrence en Wesley Masius
Copy / Redactie:
Japie Stoppelenburg, Tui Six
Interaction Design:
Japie Stoppelenburg, Julius Simon, Tom Lawrence en Wesley Masius
Technische realisatie:
Tim Roosen (NiceGuys)
Account:
Dimi Albers en Tui Six
Verantwoordelijk bij klant:
Annefloor Samsom, Jeroen Millenaar en Karin Veldhuis
Overigen:
UM (Media) JWT (Offline media)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
De introductie van een nieuw product: Horizon van UPC. Een online campagne met spierballen! Indrukwekkend door de omvang, slimme targeting, unieke plaatsing, monitoring en vooral door verregaande creatie.

Tam Tam is strategisch online partner van UPC en daarmee verantwoordelijk voor de doorvertaling van alle marketing naar online.
Voor/over product of dienst
Horizon van UPC. Dit keer geen update, nieuwe zender of meer mb’s, maar een nieuwe manier van TV kijken. Een uitgebreid product met video on demand, multiscreen streaming, persoonlijke kijktips en het bekijken van je eigen content op je tv. Oh ja, en je kunt er ook gewoon live-televisie mee kijken ;)

Een geweldig (maar) complex product, niet in één zin uit te leggen.
Doelgroep(en)
Alle huishoudens binnen het dekkingsgebied van UPC.