Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Bedank je leraar
Opdrachtgever:
Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
Bureau:
JWT Amsterdam
Datum eerste publicatie:
01/10/2012
url:
http://creativeoverview.com/ocw_bedankjeleraar/
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Bas Korsten, Douwe Dirks, Richard Beerens, Alexander Buining
Art Direction / Design:
Richard Beerens
Copy / Redactie:
Nina Verberne
Interaction Design:
Thalia Keren
Technische realisatie:
The Young Generation, E-boost Interactive, We are first
Account:
Alexander Buining
Verantwoordelijk bij klant:
Walter Snoei


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Het Ministerie van Onderwijs wilde op 5 oktober, de internationale Dag van de Leraar, alle leraren van Nederland in het zonnetje zetten. Want we staan er vrijwel nooit bij stil, maar leraren hebben meer invloed op ons leven dan we denken. Hoe gaan we Nederland daar, al is het maar voor een dag, bewust van maken?

Wat je leraar ook voor je heeft betekend, een bedankje is wel op z’n plaats. We creëerden een platform waarop Nederlanders hun leraar persoonlijk konden: Bedankjeleraar.nl. Het enige wat je hoefde te doen is je bedankje te schrijven, deze linken aan je school en te pinnen in Google Maps.
Voor/over product of dienst
Het Ministerie van Onderwijs wilde op 5 oktober, de internationale Dag van de Leraar, alle leraren van Nederland in het zonnetje zetten.
Doelgroep(en)
De doelgroep voor deze campagne is iedereen in Nederland die wel eens les heeft gehad van een leraar of nog steeds les heeft.