Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
#delenalseenbaas
Opdrachtgever:
Vodafone
Bureau:
THEYareACHTUNG!
Datum eerste publicatie:
05/11/2012
url:
http://achtung.nl/awards/2012/delenalseenbaas/
Categorie:
Design
Online Campagne

Credits

Concept:
ACHTUNG! and THEY
Art Direction / Design:
ACHTUNG! and THEY
Copy / Redactie:
ACHTUNG! and THEY
Interaction Design:
ACHTUNG! and THEY
Technische realisatie:
B-Lex
Account:
ACHTUNG! and THEY
Verantwoordelijk bij klant:
Vodafone Brand & Marcom team
Overigen:
FS Green, Miktor&Molf, Studio de Keuken


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
Wie op Twitter of Facebook zit, weet: we delen graag en veel! En Vodafone biedt met Prepaid+ voortaan zoveel data, dat er geen enkele reden meer is om niet echt alles te delen. Vodafone moedigt jongeren aan om niet zomaar te delen, maar te #DelenAlsEenBaas.

De campagne draait om de zoektocht naar swerelds meest betekenisloze tweet (overshares). De beste overshares van de doelgroep zijn vertoond op billboards, abris, 1/1 krantenadvertenties, webfilmpjes en te horen in radiospotjes.
De campagne draait om de zoektocht naar swerelds meest betekenisloze tweet. De beste voorbeelden van overshares zijn vertoond op billboards, abris, 1/1 krantenadvertenties, webfilmpjes en te horen in radiospotjes.
Voor/over product of dienst
Vodafone Prepaid+, prepaid voor jongeren die veel data (willen) gebruiken
Doelgroep(en)
Jongeren die geinteresseerd zijn in mobiel internet (op hun prepaid telefoon)


Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Wie op Twitter of Facebook zit, weet: we delen graag en veel! En Vodafone biedt met Prepaid+ voortaan zoveel data, dat er geen enkele reden meer is om niet echt alles te delen. Vodafone moedigt jongeren aan om niet zomaar te delen, maar te #DelenAlsEenBaas.

De campagne draait om de zoektocht naar swerelds meest betekenisloze tweet (overshares). De beste overshares van de doelgroep zijn vertoond op billboards, abris, 1/1 krantenadvertenties, webfilmpjes en te horen in radiospotjes.
De campagne draait om de zoektocht naar swerelds meest betekenisloze tweet. De beste voorbeelden van overshares zijn vertoond op billboards, abris, 1/1 krantenadvertenties, webfilmpjes en te horen in radiospotjes.
Voor/over product of dienst
Vodafone Prepaid+, prepaid voor jongeren die veel data (willen) gebruiken
Doelgroep(en)
Jongeren die geinteresseerd zijn in mobiel internet (op hun prepaid telefoon)