Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Zo Thuis....eerst wehkamp.nl
Opdrachtgever:
wehkamp.nl
Bureau:
wehkamp.nl intern
Datum eerste publicatie:
09/01/2012
url:
http://case is niet meer online te bekijken
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Marjo Wolters, Esther ter Braak, Dirk van den Boogaart
Art Direction / Design:
Hilda Hiemstra
Copy / Redactie:
Mark Joost Meier
Interaction Design:
Facebook: Icemedia o.l.v. Alwin Snippe
Technische realisatie:
Intern multi disciplinair team, Facebook: Icemedia
Account:
Esther ter Braak, Marlies Smit
Verantwoordelijk bij klant:
Jeroen Hubert, Alexander van Slooten
Overigen:
Campagne is ontwikkeld en geproduceerd door een intern multi disciplinair team bestaande uit Campagne Management, Beeld & Concept, DTP en Internet Marketing


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
De offline woonbranche krimpt door veranderend consumentengedrag. wehkamp.nl neemt als online marktleider in wonen de handschoen op en wil middels haar campagne de online woonmarkt verder vergroten. Daarbij wil zij zich ook op het gebied van wonen duidelijk positioneren als de actuele online aanbieder. eerst wehkamp.nl
Voor/over product of dienst
wehkamp.nl is met 1,7 miljoen vaste klanten, zo'n 120 miljoen bezoekers per jaar en ruim 7 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en is het grootste online warenhuis van Nederland.
Doelgroep(en)
Heel Nederland