Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Holland Casino: Speel met stijl
Opdrachtgever:
Holland Casino
Bureau:
Sanoma Media
url:
http://www.speelmetstijl.nl
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
John Olivieira, Bonnie Dubois en Guido van der meijden
Art Direction / Design:
Sanoma Media
Copy / Redactie:
Sanoma Media
Interaction Design:
Kumpany
Technische realisatie:
Kumpany
Account:
Fleur Hogerwou, Janou Kessels, Anouk Last
Verantwoordelijk bij klant:
Jeroen Otten, Astrid van Kempen, Lisbeth Gruppen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Holland Casino wil haar merkbeleving onder vrouwen versterken en vrouwen Holland Casino als avondje uit laten overwegen. Deze doelstellingen zijn uitgewerkt in de campagne ‘Speel met stijl’. Holland Casino is een driejarig partnership aangegaan met Sanoma Media om mensen te motiveren en te inspireren om van een avond uit net iets meer te maken. “Speel met Stijl” sluit aan op de missie van Holland Casino: “Share the joy of playfull living” en de daarbij geïntroduceerde dresscode. In het wekelijkse modemagazine Grazia heeft Holland Casino de ideale autoriteit op het gebied van fashion gevonden om dit initiatief en haar merkwaarden (eigentijds, allure en sprankelend) te versterken en zo een koppeling te maken tussen fashion en de kledingvoorschriften van Holland Casino.

De case video geeft een goed beeld van de inhoud en de resultaten van de campagne: http://youtu.be/xVyw5vXrEPk
Voor/over product of dienst
Holland Casino richt zich op vrijetijdsbesteding in een maatschappelijk verantwoorde, veilige omgeving. Zij bieden plezier en beleving in een sfeervolle ambience. Naast de alom bekende en vertrouwde spelen biedt zij ook entertainment. Optredens van bekende artiesten, tournaments en... Special Ladies Days. Deze avonden vinden op frequente basis plaats in alle vestigingen (14, m.u.v. Schiphol) van Holland Casino. Op deze avonden staat de vrouw centraal en worden er diverse vrouwelijke inititiaven uitgerold. Vaak zijn er typische vrouwelijke producten te winnen en workshops te volgen. Deze avonden staan in de campagne centraal.

Het betreft een partnership tussen Grazia (weekblad) en Holland Casino. Grazia heeft hiervoor de Stylehunters ingezet. Dit betreft telkens een duo van een professionele fotograaf en een stylist van Grazia.

"Wij beloven dat we mensen samenbrengen (Share), ze plezier laten beleven (Joy) en dat we het leven van mensen verrijken (Playful living)."
Doelgroep(en)
Vrouw 24 jaar+, die Holland Casino niet of onregelmatig bezoekt (max 3x per jaar), casinobezoek wil overwegen als een avond uit met partner of vriendinnen.