Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
De Grote BCC Sinterklaas Winactie
Opdrachtgever:
BCC
Bureau:
ConnectSB
Datum eerste publicatie:
05/11/2013
url:
https://www.facebook.com/pages/Invite-and-share/337252243041348
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
ConnectSB
Art Direction / Design:
Jeroen Joosse
Copy / Redactie:
Leanne Reijgers
Interaction Design:
Kevin de Heer
Technische realisatie:
Kevin de Heer
Account:
Luc Maas
Verantwoordelijk bij klant:
Arie Verburg, Jeroen Becht


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
BCC zocht naar een Sinterklaas activatie-campagne om op een virale manier zoveel mogelijk in electronica geïnteresseerde fans en hun vrienden te vinden en het brede en up-to-date-assortiment onder de aandacht te brengen.
Voor/over product of dienst
ConnectSB ontwikkelde een Facebook advertising campagne en Facebook-applicatie waar FB-bezoekers aangeboden werd om een schoorsteen “te activeren” en hun schoen te zetten voor henzelf en nog 4 vrienden. Zij en hun vrienden mochten zelf een favoriet cadeau uit een aanbod van 10 top cadeaus (waarde tot €400) kiezen. Alleen groepen met gevulde schoenen maakten kans op de gekozen cadeaus.
Doelgroep(en)
De Facebook advertisingcampagne werd getargetted op mannen en vrouwen in de leeftijd van 25 – 55 uit Nederland.