Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Wall TV
Opdrachtgever:
Hi
Bureau:
Red Urban
Datum eerste publicatie:
04/06/2013
url:
http://www.inzendingen.com/spinawards2013/hiwalltv/
Categorie:
Mobile
Social Media

Credits

Concept:
Red Urban
Art Direction / Design:
Demian LaVigne, Robin Pas (CD), Alex Constantinou, Vital de Frel, Kiki Ritzkya Deviyani, Ben Verveld
Copy / Redactie:
Desmond Lissone, Jeroen Flink, Jelle Kolleman (CD)
Interaction Design:
Kees van Dorp, Ernst Dommisse
Technische realisatie:
Kees van Dorp, Joran Veenstra, Teun Schade
Account:
Sanne van der Bie, Marc Elbers
Verantwoordelijk bij klant:
Dave Frauenfelder, Steffen Rieter
Overigen:
Eric Woning (strateeg)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
Met wie bel je nou nog tegenwoordig? Alleen met je moeder, toch? Jongeren communiceren tegenwoordig alleen nog maar met hun smartphones. Ze tweeten, posten en whatsappen er op los.

Hi weet als geen ander wat jongeren beweegt en speelt daarom in op deze trend, door het ouderwetse belspel Call TV nieuw leven in te blazen. Want ook zij worden niet meer gebeld.

We ontwikkelden Wall TV, net als het bekende belspel Call TV, maar dan nu op je Facebook wall. Wel zo makkelijk en helemaal van deze tijd. Natuurlijk presenteert voormalig Call TV presentatrice Wytske de show.

Hoe het werkt? Simpel, raad jij het woord dan win je, net als in Call TV. Wall TV speel je in de Facebook app, waar je kans maakt op waanzinnige prijzen zoals een Volkswagen UP. Spelen kan ook tegen je vrienden op jouw eigen wall.

Er zijn meer dan honderd spelvarianten ontwikkeld, toegankelijk via elk apparaat: mobiel, tablet of desktop.
Voor/over product of dienst
Hi introduceert: onbeperkt blijven tweeten, posten en whatsappen. Zonder extra kosten (tbv. Messaging abonnementen)
Doelgroep(en)
Primaire doelgroep is jongeren: 18 tot 24 jarigen, zowel Hi klant als niet-Hi klant. Deze zijn onder te verdelen in:

Young Socials – hebben een grote vriendenkring waar ze zeer veel contact mee hebben. De mobiel is hun ‘connector’.

Power Consumers – De mobiel is hun lifeline. Ze willen te alle tijde bereikbaar zijn. Ze gebruiken hun telefoon niet alleen voor communicatie, maar meer als een ‘Zwitsers zakmes’.


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Met wie bel je nou nog tegenwoordig? Alleen met je moeder, toch? Jongeren communiceren tegenwoordig alleen nog maar met hun smartphones. Ze tweeten, posten en whatsappen er op los.

Hi weet als geen ander wat jongeren beweegt en speelt daarom in op deze trend, door het ouderwetse belspel Call TV nieuw leven in te blazen. Want ook zij worden niet meer gebeld.

We ontwikkelden Wall TV, net als het bekende belspel Call TV, maar dan nu op je Facebook wall. Wel zo makkelijk en helemaal van deze tijd. Natuurlijk presenteert voormalig Call TV presentatrice Wytske de show.

Hoe het werkt? Simpel, raad jij het woord dan win je, net als in Call TV. Wall TV speel je in de Facebook app, waar je kans maakt op waanzinnige prijzen zoals een Volkswagen UP. Spelen kan ook tegen je vrienden op jouw eigen wall.

Er zijn meer dan honderd spelvarianten ontwikkeld, toegankelijk via elk apparaat: mobiel, tablet of desktop.
Voor/over product of dienst
Hi introduceert: onbeperkt blijven tweeten, posten en whatsappen. Zonder extra kosten (tbv. Messaging abonnementen)
Doelgroep(en)
Primaire doelgroep is jongeren: 18 tot 24 jarigen, zowel Hi klant als niet-Hi klant. Deze zijn onder te verdelen in:

Young Socials – hebben een grote vriendenkring waar ze zeer veel contact mee hebben. De mobiel is hun ‘connector’.

Power Consumers – De mobiel is hun lifeline. Ze willen te alle tijde bereikbaar zijn. Ze gebruiken hun telefoon niet alleen voor communicatie, maar meer als een ‘Zwitsers zakmes’.