Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Salon Désir - salondesir.com
Opdrachtgever:
Salon Désir
Bureau:
SUE Amsterdam
Datum eerste publicatie:
03/01/2013
url:
http://www.salondesir.com
Categorie:
Website
Social Media
Content

Credits

Concept:
Astrid Groenewegen, Tom De Bruyne
Art Direction / Design:
Bonny Wegerif, Astrid Groenewegen
Copy / Redactie:
Astrid Groenewegen
Interaction Design:
Egotribe
Technische realisatie:
Egotribe
Account:
Astrid Groenewegen
Verantwoordelijk bij klant:
Astrid Groenewegen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Het team van SUE Amsterdam kreeg de opdracht om een luxe lingerie webhop te ontwerpen en ontwikkelen. De shop moest aan een paar voorwaarden voldoen:

1. Hoe kan je een webshop bouwen in de afwezigheid van een groot mediabudget (terwijl je concurrenten het wel hebben)?
2. Hoe zorg je er voor dat je alle drempels kan wegnemen om online lingerie te kopen (want vrouwen zijn onzeker en mannen slaan de plank soms totaal mis).
3. Gebruik maximaal de kracht van sociale media om de shop een succes te maken.
4. Zorg er voor dat de shop binnen de eerste soft-launch maand minstens 10 verkopen heeft gerealiseerd, zonder gebruik te maken van Google Adwords.
Voor/over product of dienst
De luxe lingerie webshop Salondesir.com.
Doelgroep(en)
- Vrouwen 18/65
- Mannen 18/65

Iedereen met een hedonistische mindset die houdt van mooie lingerie.


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Het team van SUE Amsterdam kreeg de opdracht om een luxe lingerie webhop te ontwerpen en ontwikkelen. De shop moest aan een paar voorwaarden voldoen:

1. Hoe kan je een webshop bouwen in de afwezigheid van een groot mediabudget (terwijl je concurrenten het wel hebben)?
2. Hoe zorg je er voor dat je alle drempels kan wegnemen om online lingerie te kopen (want vrouwen zijn onzeker en mannen slaan de plank soms totaal mis).
3. Gebruik maximaal de kracht van sociale media om de shop een succes te maken.
4. Zorg er voor dat de shop binnen de eerste soft-launch maand minstens 10 verkopen heeft gerealiseerd, zonder gebruik te maken van Google Adwords.
Voor/over product of dienst
De luxe lingerie webshop Salondesir.com.
Doelgroep(en)
- Vrouwen 18/65
- Mannen 18/65

Iedereen met een hedonistische mindset die houdt van mooie lingerie.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Het team van SUE Amsterdam kreeg de opdracht om een luxe lingerie webhop te ontwerpen en ontwikkelen. De shop moest aan een paar voorwaarden voldoen:

1. Hoe kan je een webshop bouwen in de afwezigheid van een groot mediabudget (terwijl je concurrenten het wel hebben)?
2. Hoe zorg je er voor dat je alle drempels kan wegnemen om online lingerie te kopen (want vrouwen zijn onzeker en mannen slaan de plank soms totaal mis).
3. Gebruik maximaal de kracht van sociale media om de shop een succes te maken.
4. Zorg er voor dat de shop binnen de eerste soft-launch maand minstens 10 verkopen heeft gerealiseerd, zonder gebruik te maken van Google Adwords.
Voor/over product of dienst
De luxe lingerie webshop Salondesir.com.
Doelgroep(en)
- Vrouwen 18/65
- Mannen 18/65

Iedereen met een hedonistische mindset die houdt van mooie lingerie.