Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
The Dark Knight Rises - Warner Bros Home Entertainment
Opdrachtgever:
Warner Bros Home Entertainment
Bureau:
Creatief: Seven Technische realisatie: AdGibbon Inkoop: Vizeum
Datum eerste publicatie:
11/04/2014
url:
http://www.adgibbon.com/test/preview/darkknightrises_mma/
Categorie:
Mobile

Credits

Concept:
Warner Bros Home Entertainment Benelux
Art Direction / Design:
Seven
Copy / Redactie:
Warner Bros Home Entertainment Benelux
Interaction Design:
AdGibbon
Technische realisatie:
AdGibbon
Account:
Warner Bros Home Entertainment Benelux
Verantwoordelijk bij klant:
Ivana Tunjic


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
The Dark Knight Rises is op 28-11-2012 op Blu-ray uitgebracht. Een week later is de DVD en Video On Demand uitgegaan. Ter ondersteuning van de release in Nederland is er een multimediale campagne neergezet welke TV, Online, Radio, Outdoor, Mobiel, Print en POS materiaal (in-store) besloeg. Ieder medium is in eerste week ingezet ten dienste van de Blu-ray release en de week erna voor de release van de DVD en Video On Demand. Uiteraard met in de eerste week het zwaartepunt op de puur mannelijke doelgroep (Blu-ray gebruikers zijn voornamelijk mannen) en in de tweede week ook nog als toevoeging de vrouwen en gift-buyers.
Voor/over product of dienst
The Dark Knight Rises was dé blockbuster van 2012. De afsluiter van de Dark Knight trilogie was in meerdere formats verkrijgbaar; Blu-ray, DVD en Video on Demand. Voor de fans en gift buyers waren er ook trilogie boxen verkrijgbaar.
Doelgroep(en)
week 1: man 16 – 39 jaar
week 2: man/vrouw 16-39 jaar + gift buyers