Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Doe het gewoon!
Opdrachtgever:
KPN
Bureau:
Kingsday
Datum eerste publicatie:
07/02/2014
url:
http://www.doehetgewoon.nu
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
KINGSDAY
Art Direction / Design:
KINGSDAY
Copy / Redactie:
KINGSDAY
Interaction Design:
MediaMonks
Technische realisatie:
MediaMonks, Adrime
Account:
KINGSDAY
Verantwoordelijk bij klant:
Marielle Krouwel, Shagha Edery, Janice van den Bosch
Overigen:
MindShare


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Met de campagne "Doe het gewoon!" van KPN konden mensen een familielid, collega, vriend of vriendin subtiel aanmoedigen om eens iets in hun leven te veranderen.
Vijf dagen lang konden ze via de campagnesite hun aanmoediging insturen, waarop wij er meteen LIVE een stripje van maakten - en dat was ook nog allemaal live te volgen via een banner op de homepages van MSN en Telegraaf. We voorzagen het stripje van de campagne-boodschap: je KPN Mobiel abonnement verandert met je mee. En die hele plaat konden ze vervolgens makkelijk delen, mailen of uitprinten.
De campagne liep tussen 19 en 23 februari, en onze twee tekenaars tekenden strips tussen 12.00 en 20.00.
Voor/over product of dienst
Met een abonnement van KPN Mobiel kun je vanaf nu altijd op elk moment, gratis, je bundels bijstellen. Naar boven, maar voor het eerst ook naar beneden.
Doelgroep(en)
Heel Nederland, direct (via de banners) en via influencers.