Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Hi Flashback Tracks
Opdrachtgever:
Hi
Bureau:
Red Urban
Datum eerste publicatie:
03/10/2013
url:
http://www.inzendingen.com/spinawards2013/hiflashback/
Categorie:
Interactieve TV & Online Video
Crossmedia

Credits

Concept:
Red Urban
Art Direction / Design:
Demian LaVigne, Robin Pas (CD), Jelle Kolleman (CD), Vital de Frel, Emilio de Haan (FHV BBDO)
Copy / Redactie:
Desmond Lissone, Robert Hagendoorn; Rogier de Bruin (FHV BBDO)
Interaction Design:
Kees van Dorp, Ernst Dommisse
Technische realisatie:
Dennis de Grauw, Hendrik-Jan Megens, Max Remkes, Dave Dingarten
Account:
Jutta van Ballegooijen, Sanne van der Bie
Verantwoordelijk bij klant:
Dave Frauenfelder, Steffen Rieter
Overigen:
Robert Verberne, Joost Rietdijk


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Hi-bellers kunnen sinds kort gratis 6 maanden Spotify uitproberen. Op TV zien we de bekende Hi-vrienden die dankzij een Party Animals track in Spotify een gedenkwaardig moment herbeleven.

In de online activatie kan iedereen een eigen unieke film met net zulke onvergetelijke momenten terughalen. Wij hebben hiertoe meer dan 300 edits van onvergetelijke tracks van vroeger gemaakt. Deze koppelden wij aan 10 iconische levensmomenten. Dit alles gedraaid in de bekende, vintage Instagram-stijl.

Door deze enorme hoeveelheid aan materiaal, krijgen bezoekers op basis van hun leeftijd een unieke persoonlijke film. Deze film bestaat uit 5 steeds verschillende scenes, met ieder hun eigen track. Vervolgens kan elk van de momenten (incl. track) via social media gedeeld worden.
Voor/over product of dienst
Hi introduceert: 6 maanden gratis Spotify Premium, bij elk Hi abonnement dat wordt afgesloten.
Doelgroep(en)
Primaire doelgroep is jongeren: 18 tot 24 jarigen, zowel Hi klant als niet-Hi klant. Deze zijn onder te verdelen in:
- Young Socials – hebben een grote vriendenkring waar zij zeer veel contact mee hebben. De smartphone is hun ‘connector’.
- Power Consumers – De smartphone is hun lifeline. Ze willen te allen tijde bereikbaar zijn. Ze gebruiken hun telefoon niet alleen voor communicatie, maar meer als een ‘Zwitsers zakmes’.


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Hi-bellers kunnen sinds kort gratis 6 maanden Spotify uitproberen. Op TV zien we de bekende Hi-vrienden die dankzij een Party Animals track in Spotify een gedenkwaardig moment herbeleven.

In de online activatie kan iedereen een eigen unieke film met net zulke onvergetelijke momenten terughalen. Wij hebben hiertoe meer dan 300 edits van onvergetelijke tracks van vroeger gemaakt. Deze koppelden wij aan 10 iconische levensmomenten. Dit alles gedraaid in de bekende, vintage Instagram-stijl.

Door deze enorme hoeveelheid aan materiaal, krijgen bezoekers op basis van hun leeftijd een unieke persoonlijke film. Deze film bestaat uit 5 steeds verschillende scenes, met ieder hun eigen track. Vervolgens kan elk van de momenten (incl. track) via social media gedeeld worden.
Voor/over product of dienst
Hi introduceert: 6 maanden gratis Spotify Premium, bij elk Hi abonnement dat wordt afgesloten.
Doelgroep(en)
Primaire doelgroep is jongeren: 18 tot 24 jarigen, zowel Hi klant als niet-Hi klant. Deze zijn onder te verdelen in:
- Young Socials – hebben een grote vriendenkring waar zij zeer veel contact mee hebben. De smartphone is hun ‘connector’.
- Power Consumers – De smartphone is hun lifeline. Ze willen te allen tijde bereikbaar zijn. Ze gebruiken hun telefoon niet alleen voor communicatie, maar meer als een ‘Zwitsers zakmes’.