Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Favourites, het aller,-allerleukste voor én door vrouwen
Opdrachtgever:
Crystal Clear (Vrumona)
Bureau:
GANDA met Rhinocreations
Datum eerste publicatie:
08/06/2013
url:
http://www.crystalclear.nl
Categorie:
Content

Credits

Concept:
Dominic Jansen
Art Direction / Design:
Pim Tiemessen
Copy / Redactie:
Lianne de Vries, Lianne Heite, Marlou Lancée, Emilie Osinga, Maribel González
Interaction Design:
Michael Spaans
Technische realisatie:
Joep Rongen, Bob Bijvoet
Account:
Maribel González
Verantwoordelijk bij klant:
Sandy Koning, Jetske Freeve, Marlou Lancée
Overigen:
Strategie: Lianne Heite


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Hoe wordt Crystal Clear hét merk waar vrouwen van houden? Door de merkbelofte ‘Crystal Clear stimuleert vrouwen om te doen wat zij leuk vinden en waar zij zich goed bij voelen’ te koppelen aan een platform voor vrouwen.

Vrouwen zijn dol op unieke dingen, maar de écht leuke dingen bleken slecht vindbaar. Met dit inzicht ontwikkelden we een platform met de allerleukste tips.

Favourites, het aller-, allerleukste voor én door vrouwen.

Het platform betrekt en stimuleert vrouwen door iets unieks te bieden of te vragen wat ze willen doen, zien of delen. Het wordt vooral door ‘brand friends’ gevuld. Zij bedenken en kiezen de maandthema’s, plaatsen tips, beoordelen en kunnen deze delen. Ze helpen elkaar het allerleukste vinden over o.a. reizen, shoppen en beauty. De meest gewaardeerde tip wordt beloond met een prijs.

Binnen het thema regelen we voordeel- en winacties. Hiervoor betrekt Crystal Clear unieke en liefst vrouwelijke partners. Acties kunnen via de code op de verpakking gebruikt worden.
Voor/over product of dienst
Crystal Clear Favourites is een platform voor én door vrouwen die het allerleukste zoeken. Hoe kan het merk die gelooft in de kracht van vrouwen ook daadwerkelijk laten zien, dat zij vrouwen begrijpen. Door de merkbelofte "Crystal Clear stimuleert vrouwen om te doen wat zij leuk vinden en waar zij zich goed bij voelen", te bewijzen, i.p.v. te beloven. Door vrouwen zélf de belangrijkste rol te geven.

Vrouwen zijn immers dol op leuke dingen doen, hebben of delen. De écht leuke of bijzondere dingen blijken slecht vindbaar.

Bij Favourites kiezen en bedenken vrouwen de thema’s die worden uitgelicht, voegen tips toe, beoordelen, bewaren, volgen en delen via Social.

Ze helpen elkaar het leukste te vinden op het gebied van shoppen, uitgaan, reizen, sporten, thuis, liefde en beauty. De meest gewaardeerde tip wordt beloond met een prijs. Binnen het thema zijn er voordeel- en winacties. Hiervoor betrekt Crystal Clear interessante, liefst vrouwelijke, partners.

Een platform voor én door vrouwen!
Doelgroep(en)
Vrouwen (18-35), die op zoek zijn naar het allerleukste of dit zelf weten en graag willen delen.