Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Sony Mobile daagt jong talent uit met de Xperia T
Opdrachtgever:
Sony Mobile Communications
Bureau:
PHD
Datum eerste publicatie:
03/12/2013
url:
http://youtu.be/qyLYcAqDtes
Categorie:
Media-Inzet
Content

Credits

Concept:
PHD en Social1nfluencers
Art Direction / Design:
PHD en Social1nfluencers
Copy / Redactie:
PHD en Social1nfluencers
Interaction Design:
PHD en Social1nfluencers
Technische realisatie:
PHD en Social1nfluencers
Account:
PHD: Erik Rothengatter & Social1nfluencers: Daan Sip
Verantwoordelijk bij klant:
Gelise Bouma


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Zin in sensatie en een vleugje humor? Neem dan twee minuten pauze om naar de video van de getalenteerde en bekroonde filmmakers van Cinemates te kijken: http://youtu.be/ffCMHgOglQ8.
James Bond eat your heart out!
Het lezen beu en zin in muziek? Luister en kijk naar de clip van de bekende rappers Darryl en Brace: http://youtu.be/4pOVJRaYBH8
Wellicht zijn het voor u onbekende namen, voor de doelgroep van de Sony Xperia T smartphone zijn het iconen. De Cinemates filmmakers wonnen de YouTube NXT up award voor hun werk. Darryl en Brace begeven zich in de kringen rondom Ali B.
So what, zult u misschien denken. Waarom vertellen jullie ons dit? Omdat de Cinemates, Darryl en Brace de commerciële en publicitaire activiteiten voor hun rekening hebben genomen voor de introductie van de Sony Xperia T. Om het superscherpe HD-beeld en de fenomenale geluidskwaliteit van de smartphone tastbaar te maken heeft PHD creatieven uitgedaagd om een eigen productie te schieten met het toestel.
Voor/over product of dienst
Sony Mobile Xperia T
Doelgroep(en)
Appelleer aan de expressieve waarden van de doelgroep om je instrumentele waarden over het voetlicht te brengen. Geen technisch georiënteerde aanpak maar probleemoplossend.
Laat derden ontdekken waar je zelf van overtuigd bent.
Maak gebruik van het psychologische fenomeen van peer pressure door iconen een voortrekkersrol te laten vervullen.
Doelgroepomschrijving? De consument is jaren geleden ontsnapt uit de hokken die marketeers dachten voor ze gebouwd te hebben. We willen aansluiten bij need states van jonge consumenten, in dit geval is dat coolness.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Zin in sensatie en een vleugje humor? Neem dan twee minuten pauze om naar de video van de getalenteerde en bekroonde filmmakers van Cinemates te kijken: http://youtu.be/ffCMHgOglQ8.
James Bond eat your heart out!
Het lezen beu en zin in muziek? Luister en kijk naar de clip van de bekende rappers Darryl en Brace: http://youtu.be/4pOVJRaYBH8
Wellicht zijn het voor u onbekende namen, voor de doelgroep van de Sony Xperia T smartphone zijn het iconen. De Cinemates filmmakers wonnen de YouTube NXT up award voor hun werk. Darryl en Brace begeven zich in de kringen rondom Ali B.
So what, zult u misschien denken. Waarom vertellen jullie ons dit? Omdat de Cinemates, Darryl en Brace de commerciële en publicitaire activiteiten voor hun rekening hebben genomen voor de introductie van de Sony Xperia T. Om het superscherpe HD-beeld en de fenomenale geluidskwaliteit van de smartphone tastbaar te maken heeft PHD creatieven uitgedaagd om een eigen productie te schieten met het toestel.
Voor/over product of dienst
Sony Mobile Xperia T
Doelgroep(en)
Appelleer aan de expressieve waarden van de doelgroep om je instrumentele waarden over het voetlicht te brengen. Geen technisch georiënteerde aanpak maar probleemoplossend.
Laat derden ontdekken waar je zelf van overtuigd bent.
Maak gebruik van het psychologische fenomeen van peer pressure door iconen een voortrekkersrol te laten vervullen.
Doelgroepomschrijving? De consument is jaren geleden ontsnapt uit de hokken die marketeers dachten voor ze gebouwd te hebben. We willen aansluiten bij need states van jonge consumenten, in dit geval is dat coolness.