Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Music Match
Opdrachtgever:
de Bijenkorf
Bureau:
Selmore
Datum eerste publicatie:
02/01/2012
url:
http://prijsinzendingen.nl/2012/Valentine/
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
Joris van Ingen, Koos van Nuenen
Art Direction / Design:
Joris van Ingen, Gabor de Man
Copy / Redactie:
Koos van Nuenen
Technische realisatie:
Web productie: Apollo Media. Video Productie: DPPLR
Account:
Wencke van Lankveld, Lisette Morssink
Verantwoordelijk bij klant:
Robert Bohemen, Eva Hartog


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Liefde is muziek. Ieder stelletje heeft wel zo’n nummer dat je echt samen deelt: jullie liedje. Of toch niet? Want, hebben jullie wel hetzelfde nummer in gedachte? Voor de Bijenkorf maakten we de Valentine Music Match om dit te checken. De Bijenkorf fans zochten “hun speciale liefdesliedje” op Spotify en stuurden dit via Facebook naar hun geliefde. De ontvanger moest uit vijf nummers “jullie liedje” kiezen. Waren jullie een music-match? Dan werd meteen een wallpost op Facebook geplaatst en maakte je kans op een romantisch diner. Op Valentijnsdag werden alle love-songs live uitgevoerd in de Bijenkorf.
Voor/over product of dienst
De Bijenkorf is hét toonaangevende warenhuis dat met passie voor de klant ieder bezoek tot een belevenis maakt. De winkels, het merk, uitingen, assortiment en medewerkers dragen samen de identiteit van de Bijenkorf uit.
Doelgroep(en)
Wereldburgers. Wereldburgers zijn mensen die houden van de goede dingen in het leven. Ze hebben een open blik op de wereld, ze reizen veel, zijn goed geïnformeerd en doen graag nieuwe ervaringen op. Ze winkelen graag en besteden veel aan mode, accessoires en artikelen die gericht zijn op lifestyle en sfeer. Over het algemeen zijn het mensen tussen de 20 en 45 jaar, iets vaker vrouwen, met hoge opleidingen en inkomens.