Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
HistorONE Twitterstand
Opdrachtgever:
HistorONE
Bureau:
105
Datum eerste publicatie:
25/09/2012
url:
http://www.award-entry.net/2012/spinawards/historone/
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
Ivar de Jong, Martijn Lankveld, Eddy Salfischberger
Art Direction / Design:
Ivar de Jong
Copy / Redactie:
Martijn Lankveld
Account:
Remco Salfischberger
Verantwoordelijk bij klant:
Marlous de Weerd


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
In 2012 staat HistorONE niet met een stand op de Woonbeurs.
Maar moet je anno 2012 nog wel fysiek aanwezig zijn om op te vallen op de Woonbeurs?
Wij wilden bewijzen dat je met een minimaal budget ook via Twitter een beursbeleving kan oproepen. Zo hadden we een Twitter flyerteam, Tweets met tips en productinformatie, een Twitter inspiratieuurtje en Twitterlezingen.
Met de Twitterstand hoef je geen flyerteams meer bij de ingang in te zetten, is slenteren van stand naar stand overbodig en sjouw je ook geen tassen met folders meer mee.
Bezoekers reageerden enthousiast en HistorONE was goed aanwezig op alle digitale kanalen van de Woonbeurs. Tot de organisatie ingreep…
Voor/over product of dienst
HistorONE is een exclusieve serie schitterende muurverf en lak. Ambachtelijk en met passie gemaakt. Professionele kwaliteit en toch makkelijk in gebruik. HistorONE is een product van Histor, het Nederlandse merk dat sinds 1949 jaar bestaat en zeer populair is bij zowel vakmensen als doe-het-zelvers.
HistorONE is met veel gevoel voor detail samengesteld. Met haar verschillende paletten en romige structuur van de verf geeft HistorONE ieder interieur een eigen tintje. Het merk is geliefd bij stylisten en veeleisende consumenten.
Doelgroep(en)
1. Alle bezoekers aan de Woonbeurs
2. Bezoekers van woonbeurs.nl
3. Iedereen die #woonbeurs volgt via Twitter