Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Persgroep Advertising
Opdrachtgever:
De Persgroep Nederland
Bureau:
Colours B.V.
Datum eerste publicatie:
05/12/2012
url:
http://www.persgroepadvertising.nl/
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Carlo Vingerling, Martijn van de Laar, Lars van Tulden
Art Direction / Design:
Martijn van de Laar en Dorien Ellenbroek
Copy / Redactie:
De Persgroep Nederland
Interaction Design:
Carlo Vingerling en Jeroen Beks
Technische realisatie:
Eugen Zenko, Ben Verhees, Niels van der Hove, Eugene Baryshnikau, Andrey Posudevsky
Account:
Sam de Bruijn, Martijn van Harten
Verantwoordelijk bij klant:
Dideke van Lieshout


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Van het begin tot het einde van het project is er gedacht aan de criteria waaraan de website moest voldoen (betere aansluiting, stimuleren call to action, salesbezoek, conversie, vindbaarheid, meetbaarheid en integratie met campagnemanagement) en is een website neergezet die aan de verwachtignen voldoet
Voor/over product of dienst
De Persgroep Advertising is de verkooporganisatie van de dagbladen en nieuwssites van de Volkskrant, Trouw Het Parool en AD. Met deze namen onder zich, mag de organisatie zich de grootste nieuwsuitgever van Nederland noemen.
Doelgroep(en)
De Persgroep wil meer business uit midmarket en lokale adverteerders halen.