Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
TomTom Gives You More
Opdrachtgever:
TomTom
Bureau:
Pool Worldwide
Datum eerste publicatie:
11/02/2014
url:
http://www.poolworldwide.com/#/project/118
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Pool Worldwide
Art Direction / Design:
Pool Worldwide & Frank Borsboom
Copy / Redactie:
Pool Worldwide
Interaction Design:
Superhero Cheesecake
Technische realisatie:
Superhero Cheesecake
Account:
Pool Worldwide & Ingeborg de Boer
Verantwoordelijk bij klant:
Jerome Bigio & Caroline Fisher
Overigen:
Brenninkmeijer&Isaacs


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
“TomTom Gives You More” is de paraplu campagne voor TomTom tijdens kerstmis 2012. Het communiceert alle fantastische producten die TomTom deze kerst voor hun klanten klaar heeft staan.

Onder de paraplu campagne staat Unwrap The World: een online, social media, en PR activatie. Een engagerend en leuk spel wat zowel tomtom.com als op Facebook gespeeld kon worden.
Voor/over product of dienst
TomTom is een Nederlandse fabrikant van navigatiesystemen. Het is Europa's grootste en wereldwijd een van de marktleiders van navigatietoepassingen. Het bedrijf heeft meer dan 3500 werknemers en kantoren in Amsterdam, Eindhoven, Gent, Lodz, Harsum, Londen, Massachusetts, Edinburgh, Berlijn, Leipzig en Taiwan.
Doelgroep(en)
Familie georiënteerd met een focus op vrouwen die van online spelletjes houden zoals b.v. Farmville