Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
KLM Breathtaking battle
Opdrachtgever:
Junior Academie
Bureau:
Junior Academie
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
Shaun Voogd & Frank Karsten
Art Direction / Design:
Shaun Voogd & Frank Karsten
Copy / Redactie:
Shaun Voogd & Frank Karsten
Interaction Design:
Shaun Voogd & Frank Karsten
Technische realisatie:
Shaun Voogd & Frank Karsten
Overigen:
Voice-Over: Anthony Coppin


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
In opdracht voor de Junior Academie voor Advertising kregen wij de opdracht om een online activatie te bedenken voor KLM. Voor deze opdracht hebben wij 'Breathtaking battle' bedacht. Een interactieve game die gespeeld kan worden op online devices en desktops in combinatie met een microfoon en de cursors van het keyboard.
Doelgroep(en)
22-55 jarige Nederlanders die gemiddeld twee keer per jaar reizen met KLM.
Ze zijn op de hoogte van het merk KLM alleen nog niet van de mogelijke bestemmingen waar KLM allemaal op vliegt. Middels deze game worden de verschillende bestemmingen extra onder de aandacht gebracht.