Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Twitter Polonaise
Opdrachtgever:
Bavaria
Bureau:
Willem de Kooning Academie
Datum eerste publicatie:
01/10/2013
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
Mats Wilke & Ruben van Dijk
Art Direction / Design:
Ruben van Dijk
Copy / Redactie:
Mats Wilke


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
Bavaria is van origine hét carnavalsbier. Maar door de hevige concurrentie is tijdens dit volksfeest het marktaandeel flink afgenomen. Daarom wil Bavaria een spraakmakende campagne die het biermerk weer onder de aandacht brengt. En dat natuurlijk op een 'Zo' manier.

Twitter Polonaise
Bij carnaval hoort de polonaise. Je pakt elkaar bij de schouders en loopt in een lange slinger door de kroeg. En met deze campagne kan dat zelfs digitaal; op de actie-website kan je via Twitter bij een onbekend persoon aansluiten. Je volgt diegene dan ook op Twitter. En degene na jou volgt jou weer. Zo ontmoet je nieuwe mensen, net zoals je in de kroeg zou doen.

Jouw avatar en je tweet verschijnen op de website. Deel je unieke URL zodat je vrienden je kunnen vinden, of vind jezelf terug in de kroeg geprint op een bierviltje of als feestslinger.
Doelgroep(en)
Carnavalsvierders, bierdrinkers, Twitteraars