Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
ThuisblijversTracks
Opdrachtgever:
Studio Brussel
Bureau:
Willem de Kooning academie / mortierbrigade
Categorie:
Young Talent

Credits

Concept:
Daphne Koenen en Timon Zijderlaan
Art Direction / Design:
Daphne Koenen en Timon Zijderlaan
Copy / Redactie:
Daphne Koenen en Timon Zijderlaan


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Young Talent

Projectbeschrijving
De kaarten voor muziekfestivals als Lowlands zijn altijd binnen no time uitverkocht. De mensen die geen kaartje hebben kunnen scoren blijven dus alleen thuis. Zij kunnen dan natuurlijk via de radio of tv op de hoogte blijven van wat er op het festival gebeurd maar dan missen ze toch de echte festival ervaring.

Daarom bedachten wij in opdracht van Studio Brussel, ThuisblijversTracks. Een online banner waarbij je live, met de andere thuisblijvers, festival songs kan meezingen. Hierdoor heb je toch de festival-ervaring maar dan vanuit het comfort van je eigen huis.