Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Stabilo Stripe Up Your Video Influencers Marketing
Opdrachtgever:
Stabilo Nederland
Bureau:
Yune i.s.m. Social1nfluencers
Datum eerste publicatie:
11/03/2013
url:
http://www.youtube.com/user/stripeupyourlife
Categorie:
Online Campagne
Interactieve TV & Online Video
Media-Inzet

Credits

Concept:
Allard Faas, Daan Sip
Art Direction / Design:
Allard Faas, Olivier Stork
Copy / Redactie:
Allard Faas
Interaction Design:
Nvt
Technische realisatie:
Nvt
Account:
Nicky Noordhoek, Robert Doggers
Verantwoordelijk bij klant:
Belinda Harmsen
Overigen:
Producent: Pablo van den Berg. Producer: Suze Ruyten. Influencers Marketing: Daan Sip


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Hoe bereik je jongeren anno 2014? Stabilo, het schrijfwarenmerk dat vooral populair is onder scholieren, schoof na een kritische media-inventarisatie enkele traditionele marketing activiteiten opzij en vond de oplossing in een mooie combinatie van video- en influencers marketing: een twaalftal videodocu’s op YouTube over creatieve geesten en influencers, die in in de video's laten zien wat hen inspireert. Via de aanhang van de influencers werd massaal bereik in de doelgroep opgebouwd.
Voor/over product of dienst
Stabilo is het leading pennenmerk in Europa onder jongeren en staat voor creativiteit. De STABILO point 88 is de klassieker van STABILO. Zijn unieke design in oranje met witte strepen is bekend over de hele wereld en is inmiddels symbool voor betrouwbaarheid. Verkrijgbaar in 30 kleuren.
Doelgroep(en)
Jongeren, 13-24 jaar.


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Hoe bereik je jongeren anno 2014? Stabilo, het schrijfwarenmerk dat vooral populair is onder scholieren, schoof na een kritische media-inventarisatie enkele traditionele marketing activiteiten opzij en vond de oplossing in een mooie combinatie van video- en influencers marketing: een twaalftal videodocu’s op YouTube over creatieve geesten en influencers, die in video laten zien wat hen inspireert. Via de aanhang van de influencers werd massaal bereik in de doelgroep opgebouwd.
Voor/over product of dienst
Stabilo is het leading pennenmerk in Europa onder jongeren en staat voor creativiteit. De STABILO point 88 is de klassieker van STABILO. Zijn unieke design in oranje met witte strepen is bekend over de hele wereld en is inmiddels symbool voor betrouwbaarheid. Verkrijgbaar in 30 kleuren.
Doelgroep(en)
Jongeren, 13-24 jaar.


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Hoe bereik je jongeren anno 2014? Stabilo, het schrijfwarenmerk dat vooral populair is onder scholieren, schoof na een kritische media-inventarisatie enkele traditionele marketing activiteiten opzij en vond de oplossing in een mooie combinatie van video- en influencers marketing: een twaalftal videodocu’s op YouTube over creatieve geesten en influencers, die in in de video's laten zien wat hen inspireert. Via de aanhang van de influencers werd massaal bereik in de doelgroep opgebouwd.
Voor/over product of dienst
Stabilo is het leading pennenmerk in Europa onder jongeren en staat voor creativiteit. De STABILO point 88 is de klassieker van STABILO. Zijn unieke design in oranje met witte strepen is bekend over de hele wereld en is inmiddels symbool voor betrouwbaarheid. Verkrijgbaar in 30 kleuren.
Doelgroep(en)
Jongeren, 13-24 jaar.