Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Telefoontje van Sint
Opdrachtgever:
Telfort
Bureau:
N=5
Datum eerste publicatie:
20/11/2013
url:
http://award-entry.com/telefoontjevansint/
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Nik Sluijs, Nanette Visser
Art Direction / Design:
Nik Sluijs, Lukas van de Ven (CD), Marcel Berghuis
Copy / Redactie:
Nanette Visser
Interaction Design:
Marcel Berghuis
Technische realisatie:
IM3D
Account:
Ralph Balk (AD), Guy van der Hoop (producer), Monique Neuteboom (producer), Michiel de Vos (producer)
Verantwoordelijk bij klant:
Melvin Gaal, Miemie Man, Hans Wilmink
Overigen:
CZAR (regie: Jelmar Hufen), Xander Nijsten (editor), The Ambassadors (geluid)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Telfort gelooft dat meedoen in de wereld niet duur hoeft te zijn. Om dit gedachtengoed te illustreren heeft Telfort op 5 december 2013 een leuk en voordelig alternatief voor een bezoek aan huis van een hulp-Sinterklaas geïntroduceerd: het Telefoontje van Sint. Op pakjesavond zijn in totaal 150 gezinnen blij gemaakt met een persoonlijk telefoontje van de echte Sinterklaas. Zo hadden zij dankzij Telfort dezelfde Sinterklaas ervaring, maar dan supervoordelig.
Voor/over product of dienst
Telfort is een voordeel-telecommerk dat al 15 jaar actief is op de Nederlandse markt. ‘Telefoontje van Sint’ betreft een merkactivatie waarin de heritage van Telfort (bellen) een rol speelt.
Doelgroep(en)
Gezinnen met kinderen die vallen onder de majority-groep uit de productlevenscyclus theorie van Rogers. Mensen die niet voorop lopen als het gaat om telecom, maar wel graag meedoen in de wereld van vandaag. Prijs is een belangrijk keuzecriterium, maar ze weten ook dat goedkoop vaak duurkoop is.