Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
WeTransfer in another way
Opdrachtgever:
Copyart
Bureau:
Copyart
Datum eerste publicatie:
16/06/2013
url:
http://www.copyart.nl
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Leon Baaren en Peter Post
Art Direction / Design:
Leon Baaren
Copy / Redactie:
Peter Post
Interaction Design:
Leon Baaren
Technische realisatie:
Leon Baaren
Account:
Copyart
Verantwoordelijk bij klant:
Copyart
Overigen:
nvt


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Dit project gaat over het bereiken van onze doelgroep via de mail op een andere manier,
Onze doelgroep wordt veel bestookt door mensen zoals wij: freelancers op zoek naar projecten. Voorheen verstuurden we een mail naar 500 adressen en daar kwamen dan een of meer projecten uit. Dat wordt steeds lastiger. Meer kapers op de kust en wellicht is de lijst ‘e-mail moe’. De afzender @copyart duidt natuurlijk op een commerciële boodschap…
Hoe kunnen we mailen zodanig dat onze boodschap gelezen wordt?
Voor/over product of dienst
Copyart is een freelance creatief team. Maar de rol van de freelancer is veranderd: van held die bureau uit de nood helpt, is het een dure out-of-pocket post die alleen uren schrijft (die nog betaald moeten worden ook).

Maar Copyart VOF is óók een onderneming. We kennen de bedrijfsmatige plichten van het bureau. We opereren graag aan de ondernemende kant van het bureau. We delen in het risico bij een pitch. We zijn flexibel in beloningsvormen. Precies waar een bureau zich prettig bij voelt.
Doelgroep(en)
Planners, trafficers en (creatieve) directies van reclame-, communicatie- en online bureaus. Deels bekenden van Copyart, deels ook niet.