Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Tweet Fighter
Opdrachtgever:
Hi (KPN)
Bureau:
Red Urban
Datum eerste publicatie:
02/04/2013
url:
http://inzendingen.com/spinawards2014/hitweetfighter/
Categorie:
Online Campagne
Website
Mobile
Design

Credits

Concept:
Robin Pas (CD), Desmond Lissone, Demian LaVigne
Art Direction / Design:
Demian LaVigne, Robin Pas
Copy / Redactie:
Desmond Lissone, Floris Kreulen
Interaction Design:
MediaMonks
Technische realisatie:
Kees van Dorp, Wesley ter Haar
Account:
Sanneke Boesveldt, Jutta van Ballegooijen
Verantwoordelijk bij klant:
Steffen Rieter
Overigen:
Eric Woning (strategie)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Als onderdeel van Hi’s ‘All you can tweet’-campagne ontwikkelden we Hi Tweet Fighter, the ultimate social battle.

Vecht tegen je vrienden in een 16-bit arena en meet je sociale krachten in een epic één-op-één gevecht.
Kies je slagveld (Facebook, Twitter of Instagram) en tegenstander; daarna komt het volledig aan op de inhoud en activiteit van de gebruikers. In de strijd voor sociale oppermacht zijn likes beslissend en fotofilters fataal.

Tweet Fighter is mobile first ontwikkeld.
Voor/over product of dienst
Hi is de telecomprovider die de jongerendoelgroep in staat stelt om, vooral via de mobiele telefoon, met elkaar te communiceren.

Als jongerenmerk laat Hi zich niet tegenhouden door conventies in de markt en biedt unieke diensten. Hi weet dat jongeren alles altijd willen delen en dat zij dit via social media doen via hun telefoon. En dat zij hierbij niet beperkt worden door bundelstress en een slecht werkend netwerk.
Doelgroep(en)
Jongeren van 18-24 jaar, die altijd en overal in contact staan met hun vrienden.


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Als onderdeel van Hi’s ‘All you can tweet’-campagne ontwikkelden we Hi Tweet Fighter, the ultimate social battle.

Vecht tegen je vrienden in een 16-bit arena en meet je sociale krachten in een epic één-op-één gevecht.

Kies je slagveld (Facebook, Twitter of Instagram) en tegenstander; daarna komt het volledig aan op de inhoud en activiteit van de gebruikers. In de strijd voor sociale oppermacht zijn likes beslissend en fotofilters fataal.

Tweet Fighter is mobile first ontwikkeld.
Voor/over product of dienst
Hi is de telecomprovider die de jongerendoelgroep in staat stelt om, vooral via de mobiele telefoon, met elkaar te communiceren.

Als jongerenmerk laat Hi zich niet tegenhouden door conventies in de markt en biedt unieke diensten. Hi weet dat jongeren alles altijd willen delen en dat zij dit via social media doen via hun telefoon. En dat zij hierbij niet beperkt worden door bundelstress en een slecht werkend netwerk.
Doelgroep(en)
Jongeren van 18-24 jaar, die altijd en overal in contact staan met hun vrienden.


Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
Hi Tweet Fighter, een mobile first social battle. Vecht tegen je vrienden in deze unieke 16-bit game. Meet je sociale krachten: kies je slagveld (Facebook, Twitter of Instagram), kies je tegenstander… en laat het daarna volledig aan je inhoud van de activiteiten over.

In de strijd voor sociale oppermacht zijn likes beslissend en fotofilters fataal. Gebruik je één van de ‘#eastereggs’, dan verandert de interface van je game.
Voor/over product of dienst
Hi is de telecomprovider die de jongerendoelgroep in staat stelt om, vooral via de mobiele telefoon, met elkaar te communiceren.

Als jongerenmerk laat Hi zich niet tegenhouden door conventies in de markt en biedt unieke diensten. Hi weet dat jongeren alles altijd willen delen en dat zij dit via social media doen via hun telefoon. Zij willen hierbij niet beperkt worden door bundelstress en een slecht werkend netwerk.
Doelgroep(en)
Jongeren van 18-24 jaar, die altijd en overal in contact staan met hun vrienden.


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
Tweet Fighter, the ultimate social battle, meet in een 16-bit, één-op-één gevecht wat je sociale krachten zijn. Kies een slagveld (Facebook, Twitter of Instagram), een tegenstander en speel met je likes, posts en tweets om te bepalen wie de sociale oppermacht is. Een spel eindigt met een fatality waar oude Hi-bekenden voorbijkomen, zoals Chatman. Heb je in een eerdere post een van de 6 unieke hashtags gebruikt zoals #TGIF, dan verandert de interface. Tweet Fighter is mobile first ontwikkeld.
Voor/over product of dienst
Hi is de telecomprovider die de jongerendoelgroep in staat stelt om, vooral via de mobiele telefoon, met elkaar te communiceren.
Als jongerenmerk laat Hi zich niet tegenhouden door conventies in de markt en biedt unieke diensten. Hi weet dat jongeren alles altijd willen delen en dat zij dit via social media doen via hun telefoon. Zij willen hierbij niet beperkt worden door bundelstress en een slecht werkend netwerk.
Doelgroep(en)
Jongeren van 18-24 jaar die altijd en overal in contact staan met hun vrienden.