Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Dentidrill
Opdrachtgever:
ixorg
Bureau:
GreyPOSSIBLE
Datum eerste publicatie:
18/10/2013
url:
http://www.dentidrill.nl
Categorie:
Online Campagne
Social Media

Credits

Concept:
Bjorn Diemer, Sung van den Berg, Thijs de Boer, Thomas Magermans
Art Direction / Design:
Thomas Magermans, Carlo Pols
Copy / Redactie:
Thijs de Boer, Pascal Boogaert, Thomas Magermans
Interaction Design:
Thomas Magermans, Peter Hoekstra
Technische realisatie:
Burst
Account:
Peter Hoekstra, Nikki Nederveen-Pieterse, Hester Hess
Verantwoordelijk bij klant:
Bart Mulder, Marco Dees, Claudia de Graaff, Toine Beljaars
Overigen:
Stategie: Paul Sijtsma


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Voor een nieuw product van een nieuw merk moeten EERST alle tandartsen van Nederland bewogen worden zich aan te melden. Dan is het mogelijk dat consumenten klant kunnen worden. Dus? Een product lanceren dat de tandarts overbodig maakt! De Dentidrill. De eerste tandartsboor voor thuisgebruik. Tandartsen in paniek net als de zorgautoriteit en de FBI. Binnen 2 weken kenden zij ixorg. 40% van de tandartsepraktijken heeft zich al aangemeld en zij zijn verantwoordelijk voor 42,5% van de ixorg klant
Voor/over product of dienst
Tot nu toe had de Nederlander twee keuzes als het gaat om het betalen voor mondzorg: geheel onverzekerd en daar of aanvullende verzekerd waarbij je de premie kwijt bent en de kosten slechts gedeeltelijk zijn gedekt.
Tijd voor ixorg. Daarbij bouw je een budget op voor je mondzorgkosten. Bij ixorg blijft geld wat resteert na het betalen van de rekening van jou. Voor veel mensen veel goedkoper dan aanvullend verzekerd zijn. Bovendien ben je voor echte calamiteiten alsnog verzekerd tot 10.000 euro.
Doelgroep(en)
5000 Tandartspraktijken (mondzorgprofessionals: tandartsen & mondhygiënisten)
Omdat tandartsen de macht en invloed van zorgverzekeraars voelen en tegelijkertijd het tandartsbezoek zien teruglopen omdat mensen niet verzekerd zijn kan een het nieuwe product van ixorg op hun sympathie rekenen. Maar dan moeten ze wel het bestaan ervan kennen!


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Voor een nieuw product van een nieuw merk moeten EERST alle tandartsen van Nederland bewogen worden zich aan te melden. Dan is het mogelijk dat consumenten klant kunnen worden. Dus? Een product lanceren dat de tandarts overbodig maakt! De Dentidrill. De eerste tandartsboor voor thuisgebruik. Tandartsen in paniek net als de zorgautoriteit en de FBI. Binnen 2 weken kenden zij ixorg. 40% van de tandartsepraktijken heeft zich al aangemeld en zij zijn verantwoordelijk voor 42,5% van de ixorg klant
Voor/over product of dienst
Tot nu toe had de Nederlander twee keuzes als het gaat om het betalen voor mondzorg: geheel onverzekerd en daar of aanvullende verzekerd waarbij je de premie kwijt bent en de kosten slechts gedeeltelijk zijn gedekt.
Tijd voor ixorg. Daarbij bouw je een budget op voor je mondzorgkosten. Bij ixorg blijft geld wat resteert na het betalen van de rekening van jou. Voor veel mensen veel goedkoper dan aanvullend verzekerd zijn. Bovendien ben je voor echte calamiteiten alsnog verzekerd tot 10.000 euro.
Doelgroep(en)
5000 Tandartspraktijken (mondzorgprofessionals: tandartsen & mondhygiënisten)
Omdat tandartsen de macht en invloed van zorgverzekeraars voelen en tegelijkertijd het tandartsbezoek zien teruglopen omdat mensen niet verzekerd zijn kan een het nieuwe product van ixorg op hun sympathie rekenen. Maar dan moeten ze wel het bestaan ervan kennen!