Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Vodafone #Hashtag Holidays
Opdrachtgever:
Vodafone
Bureau:
ACHTUNG!
Datum eerste publicatie:
01/07/2013
url:
http://www.hashtagholidays.nl
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Felicitas Olschewski, Jasper Jansen
Art Direction / Design:
Thuy Tran
Copy / Redactie:
Femke Schavemaker
Interaction Design:
Random
Technische realisatie:
Random
Account:
Joke van Griensven
Verantwoordelijk bij klant:
Eva Ruiz, Laura van Gestel
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Om aandacht van jongeren te vestigen op de Alles in 1 op Reis bundel, gaf Vodafone afgelopen zomer via Hashtagholidays.nl suggesties voor de beste Europese vakantiebestemmingen. Als een 'social reisadviesbureau' classificeerde Vodafone de populairste bestemmingen aan de hand van de beoordelingen van reizigers via social media door de meestgebruikte hashtags realtime te scannen. #YOLO, #partyhard of#shopaholic bepaalden de bestemming. Deze insteek leverde veel publiciteit en 200.000 reizigers op
Voor/over product of dienst
Vodafone Alles-in-1-op-Reis bundel, waarmee reizigers voor €2 per dag in het buitenland kunnen roamen.
Doelgroep(en)
Jongeren en jong volwassenen, die actief zijn met social media (16-35)