Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Appelsientje Boomgaard
Opdrachtgever:
Appelsientje
Bureau:
ACHTUNG!
Datum eerste publicatie:
01/03/2013
url:
http://saosientje.d.shcc.nl/
Categorie:
Online Campagne
Crossmedia
Game
Design

Credits

Concept:
Mervyn ten Dam, Felicitas Olschweski, Jasper Janssen, Daniel Sytsma
Art Direction / Design:
Daniel Sytsma, Christian Borstlap, Richard Hedberg, Enzo Greco
Copy / Redactie:
ACHTUNG!
Interaction Design:
Remko Hulst
Technische realisatie:
Superhero Cheesecake
Account:
Noam Erlich
Verantwoordelijk bij klant:
Hein Raijmakers, Maurice Willemsen, Anne Tegelaar
Overigen:
Big Orange, 100% Halal


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
De boomgaarden in Brazilie vormen een aspiratieve incentive voor de ideale gezinsvakantie en bovendien het ultieme bewijs voor de natuurlijkheid van Appelsientje. Om de verbeelding te prikkelen, vertellen we het Appelsientje verhaal in prerolls en op Facebook. Een laagdrempelige en verslavende game rondom het plukken van sinaasappels in een Appelsientje boomgaard, betrekt vervolgens moeders en jonge kinderen spelenderwijs bij het verhaal over echte sinaasappels.
Voor/over product of dienst
De vruchtensappen van Appelsientje
Doelgroep(en)
Moeders en kinderen van jonge gezinnen


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
De boomgaarden in Brazilie vormen een aspiratieve incentive en het ultieme bewijs voor de natuurlijkheid van Appelsientje. Op TV, prerolls en Facebook nodigen we Nederland uit voor de ideale gezinsvakantie. In een laagdrempelige en verslavende game plukken moeders en kinderen alvast sinaasappels in de Appelsientje boomgaard, terwijl ze meer leren over het verhaal Appelsientje: puur natuur, alleen de beste sinaasappels en 15 sinaasappels in één pak.
Voor/over product of dienst
De vruchtensappen van Appelsientje
Doelgroep(en)
Moeders en kinderen van jonge gezinnen


Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
De boomgaarden in Brazilie vormen een aspiratieve incentive voor de ideale gezinsvakantie en bovendien het ultieme bewijs voor de natuurlijkheid van Appelsientje. In een laagdrempelige en verslavende game rondom het plukken van sinaasappels in een Appelsientje boomgaard, plukken moeders en kinderen in 6 weken samen ruim 30 miljoen sinaasappels. Zo betrekt Appelsientje Boomgaard spelenderwijs haar belangrijkste drinkers bij het verhaal over echte sinaasappels.
Voor/over product of dienst
De vruchtensappen van Appelsientje
Doelgroep(en)
Moeders en kinderen van jonge gezinnen


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
De boomgaarden in Brazilie vormen het ultieme bewijs voor de natuurlijkheid van Appelsientje. Het verhaal achter de boomgaarden wordt met een karaktervol ontwerp op eigen en toegankelijk wijze neergezet en verteld. Het design is geschikt gemaakt voor statische en dynamische storytelling (via video en print), als ook voor laagdrempelige interactie (via een -mobiele- site en game). Met dit ontwerp kan Appelsientje het verhaal over echte sinaasappels onder haar belangrijkste drinkers claimen.
Voor/over product of dienst
De vruchtensappen van Appelsientje
Doelgroep(en)
Moeders en kinderen van jonge gezinnen