Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Even ECHT Apeldoorn bellen
Opdrachtgever:
Centraal Beheer Achmea
Bureau:
Pool Worldwide
Datum eerste publicatie:
27/12/2013
url:
http://www.youtube.com/watch?v=vDhpC_By9o4
Categorie:
Content

Credits

Concept:
Erwin Kleinjan, Paul Meijer
Art Direction / Design:
Erwin Kleinjan, Paul Meijer, Ronald Vermeijs
Copy / Redactie:
Jonathan Herzberg
Interaction Design:
nvt
Technische realisatie:
We Film (productiemaatschappij): Regisseur - Joeri Holsheimer, Producenten - Sara Nix & Tobias Wilbrink
Account:
Karijn van den Bossche, Charlotte Eckebus
Verantwoordelijk bij klant:
Miriam Martinus, Liedewij Trampe
Overigen:
We are first (seeding)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Na mensen dertig jaar lang te vertellen dát ze Apeldoorn moeten bellen, lieten we nu zien wáarom ze dat moeten doen. Daarbij lag de nadruk op het laten zien van de menselijke kant van het callcenter, want daar ligt de onderscheidende kracht van Centraal Behaar. Prankvertising met een hart.
Voor/over product of dienst
Even Apeldoorn Bellen van verzekeringsmaatschappij Centraal Beheer Achmea (CBA) is het langstlopende reclameconcept in Nederland en is in 2011 uitgeroepen tot reclameklassieker aller tijden.
Doelgroep(en)
In de eerste plaats wordt er gekeken naar de algemene doelgroep (18+). Daarnaast zijn er nog twee andere doelgroepen bepaald namelijk; De TV doelgroep (25-54) en de Viral doelgroep (18-40).