Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
HNTM Model Contest
Opdrachtgever:
RTL Nederland / Sizz
Bureau:
Burst (voorheen: Yes2web)
Datum eerste publicatie:
06/05/2013
url:
http://www.burst-digital.com/hntm
Categorie:
Online Campagne
Social Media

Credits

Concept:
Hans Maltha, Jop Bröcker
Art Direction / Design:
Hans Maltha, Michel Kobus
Copy / Redactie:
Marjolein Ruitenbeek (RTL Nederland), Lorena Zinkhann (Sizz)
Interaction Design:
Willem Minderhoud, Amy Suijkerbuijk
Technische realisatie:
Gerrit Jan van Ahee, Bernhard Verkade, Roël van Dijk
Account:
Wendy Saas, Aniek de Haan
Verantwoordelijk bij klant:
RTL Nederland: Marjolein Ruitenbeek, Sizz: Lorena Zinkhann


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Dit jaar wilde RTL en Sizz het nieuwe HNTM seizoen een vliegende start geven met als doel: De doelgroep ruim voor de eerste uitzending betrekken bij het nieuwe format en de experience te verlengen.

Net als eerdere seizoenen selecteerde de jury 12 kandidaten. Dit jaar boden we een unieke laatste kans: Een wildcard om alsnog mee te doen aan het programma door een portfolio aan te maken en stemmen binnen te halen via social media. Uit de 10 modellen met de meeste stemmen koos de jury de wildcard.
Voor/over product of dienst
Hollands Next Top Model van RTL Nederland
Mobiele telefoonprovider Sizz
Doelgroep(en)
- Primair: Jonge vrouwelijke (potentiële) fans en kijkers van het programma Hollands Next Top Model
- Secundair: Jonge vrouwen met een modellencarriere als ambitie


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Dit jaar wilde RTL en Sizz het nieuwe HNTM seizoen een vliegende start geven met als doel: De doelgroep ruim voor de eerste uitzending betrekken bij het nieuwe format en de experience te verlengen.

Net als eerdere seizoenen selecteerde de jury 12 kandidaten. Dit jaar boden we een unieke laatste kans: Een wildcard om alsnog mee te doen aan het programma door een portfolio aan te maken en stemmen binnen te halen via social media. Uit de 10 modellen met de meeste stemmen koos de jury de wildcard.
Voor/over product of dienst
Hollands Next Top Model van RTL Nederland
Mobiele telefoonprovider Sizz
Doelgroep(en)
- Primair: Jonge vrouwelijke (potentiële) fans en kijkers van het programma Hollands Next Top Model
- Secundair: Jonge vrouwen met een modellencarriere als ambitie