Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Jullie Verhaal
Opdrachtgever:
DELA
Bureau:
Ogilvy & Mather Amsterdam
Datum eerste publicatie:
04/11/2013
url:
http://www.jullieverhaal.nl
Categorie:
Website
Interactieve TV & Online Video
Social Media
Design
Content
Innovation

Credits

Concept:
Darre van Dijk, Rob Voortman
Art Direction / Design:
Darre van Dijk
Copy / Redactie:
Rob Voortman
Interaction Design:
MediaMonks
Technische realisatie:
MediaMonks
Account:
Zilla Smith, Cathalijn van Hellenberg Hubar
Verantwoordelijk bij klant:
Martin Kersbergen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
DELA gelooft in de mooie momenten in het leven. De momenten die je wilt delen met de mensen waar je van houdt, de dierbaren waar je er altijd voor wilt zijn. Die mooie momenten van Nederlanders kwamen in deze campagne tot leven in een verhaal, een verhaal met een mooi einde. Door data van twee Facebookprofielen te combineren, creëerden we voor iedereen die meedeed een gepersonaliseerde animatiefilm, een autobiografisch verhaal waarin deelnemers samen met hun partner de hoofdrol speelden.
Voor/over product of dienst
Het product dat vermarkt werd door middel van deze campagne is het DELA Uitvaartplan, de uitvaartverzekering van DELA.
Doelgroep(en)
Nederlanders tussen de 25 en 35 jaar, die vol in het leven staan en in aanraking komen met bijzondere momenten die de basis leggen voor hun toekomst; samenwonen, het krijgen van kinderen, trouwen etc.


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
DELA gelooft in de mooie momenten in het leven. De momenten die je wilt delen met de mensen waar je van houdt, de dierbaren waar je er altijd voor wilt zijn. Die mooie momenten van Nederlanders kwamen in deze campagne tot leven in een verhaal, een verhaal met een mooi einde. Door data van twee Facebookprofielen te combineren, creëerden we voor iedereen die meedeed een gepersonaliseerde animatiefilm, een autobiografisch verhaal waarin deelnemers samen met hun partner de hoofdrol speelden.
Voor/over product of dienst
Het product dat vermarkt werd door middel van deze campagne is het DELA Uitvaartplan, de uitvaartverzekering van DELA.
Doelgroep(en)
Nederlanders tussen de 25 en 35 jaar, die vol in het leven staan en in aanraking komen met bijzondere momenten die de basis leggen voor hun toekomst; samenwonen, het krijgen van kinderen, trouwen etc.


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
DELA gelooft in de mooie momenten in het leven. De momenten die je wilt delen met de mensen waar je van houdt, de dierbaren waar je er altijd voor wilt zijn. Die mooie momenten van Nederlanders kwamen in deze campagne tot leven in een verhaal, een verhaal met een mooi einde. Door data van twee Facebookprofielen te combineren, creëerden we voor iedereen die meedeed een gepersonaliseerde animatiefilm, een autobiografisch verhaal waarin deelnemers samen met hun partner de hoofdrol speelden.
Voor/over product of dienst
Het product dat vermarkt werd door middel van deze campagne is het DELA Uitvaartplan, de uitvaartverzekering van DELA.
Doelgroep(en)
Nederlanders tussen de 25 en 35 jaar, die vol in het leven staan en in aanraking komen met bijzondere momenten die de basis leggen voor hun toekomst; samenwonen, het krijgen van kinderen, trouwen etc.


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
DELA gelooft in de mooie momenten in het leven. De momenten die je wilt delen met de mensen waar je van houdt, de dierbaren waar je er altijd voor wilt zijn. Die mooie momenten van Nederlanders kwamen in deze campagne tot leven in een verhaal, een verhaal met een mooi einde. Door data van twee Facebookprofielen te combineren, creëerden we voor iedereen die meedeed een gepersonaliseerde animatiefilm, een autobiografisch verhaal waarin deelnemers samen met hun partner de hoofdrol speelden.
Voor/over product of dienst
Het product dat vermarkt werd door middel van deze campagne is het DELA Uitvaartplan, de uitvaartverzekering van DELA.
Doelgroep(en)
Nederlanders tussen de 25 en 35 jaar, die vol in het leven staan en in aanraking komen met bijzondere momenten die de basis leggen voor hun toekomst; samenwonen, het krijgen van kinderen, trouwen etc.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
DELA gelooft in de mooie momenten in het leven. De momenten die je wilt delen met de mensen waar je van houdt, de dierbaren waar je er altijd voor wilt zijn. Die mooie momenten van Nederlanders kwamen in deze campagne tot leven in een verhaal, een verhaal met een mooi einde. Door data van twee Facebookprofielen te combineren, creëerden we voor iedereen die meedeed een gepersonaliseerde animatiefilm, een autobiografisch verhaal waarin deelnemers samen met hun partner de hoofdrol speelden.
Voor/over product of dienst
Het product dat vermarkt werd door middel van deze campagne is het DELA Uitvaartplan, de uitvaartverzekering van DELA.
Doelgroep(en)
Nederlanders tussen de 25 en 35 jaar, die vol in het leven staan en in aanraking komen met bijzondere momenten die de basis leggen voor hun toekomst; samenwonen, het krijgen van kinderen, trouwen etc.


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
DELA gelooft in de mooie momenten in het leven. De momenten die je wilt delen met de mensen waar je van houdt, de dierbaren waar je er altijd voor wilt zijn. Die mooie momenten van Nederlanders kwamen in deze campagne tot leven in een verhaal, een verhaal met een mooi einde. Door data van twee Facebookprofielen te combineren, creëerden we voor iedereen die meedeed een gepersonaliseerde animatiefilm, een autobiografisch verhaal waarin deelnemers samen met hun partner de hoofdrol speelden.
Voor/over product of dienst
Het product dat vermarkt werd door middel van deze campagne is het DELA Uitvaartplan, de uitvaartverzekering van DELA.
Doelgroep(en)
Nederlanders tussen de 25 en 35 jaar, die vol in het leven staan en in aanraking komen met bijzondere momenten die de basis leggen voor hun toekomst; samenwonen, het krijgen van kinderen, trouwen etc.