Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Ojajoh!?
Opdrachtgever:
escobar
Bureau:
escobar
Datum eerste publicatie:
25/10/2013
url:
http://www.escobaramsterdam.com
Categorie:
Content

Credits

Concept:
escobar
Art Direction / Design:
Freek van der Zwet
Copy / Redactie:
Freek van der Zwet, Jules Warnies
Interaction Design:
Leung Wong
Technische realisatie:
Michael van Schaik
Account:
Bas van Veen
Verantwoordelijk bij klant:
Bas van Veen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Hoe zorg je ervoor dat mensen je teksten wél lezen? Door iets te schrijven waar ze wat aan hebben. Maar ga het maar eens doen. En al helemaal als het om je eigen site gaat.

De copywriters van tekstbureau escobar schrijven op hun eigen website op dezelfde manier als voor klanten. Hun filosofie: praat normaal, praat mét je lezer in plaats van tegen ze en verras ze met leuke tekst.

Voor dat laatste is Ojajoh!? in het leven geroepen. Een populaire nieuwsbrief met leuke columns over taal.
Voor/over product of dienst
Escobar is een van de bekendste bureaus voor commerciële long copy. De copywriters van escobar schrijven teksten die doen wat de opdrachtgever bedoelt en waar zijn doelgroepen iets mee kunnen. Ze schrijven net zo makkelijk een corporate brochure als een vacaturetekst, actiesite of servicemail. Voor consumenten of voor bedrijven, voor overheden of multinationals.
Doelgroep(en)
Marketeers
Marketingcommunicatie-professionals